Google+ Edithsme: 130 frases d'amor i 4 poemes per dir t'estimo

3/9/14

130 frases d'amor i 4 poemes per dir t'estimo

  • Digues amor,  per què te'n vas? Pel que sóc o pel que mai vaig ser?-Edithsme-
  • L'al·lucinogen més potent del planeta es diu amor,  ens fa veure i escoltar coses que no existeixen.-Paulo Coelho-
  • Sempre m'estimaràs perquè jo represento per a tu, tots els pecats que mai has tingut el coratge de cometre. -Oscar Wilde-
  • Quin bon insomni si em desvetllo sobre el teu cos. –Mario Benedetti-
  • Potser no vaig ser el que tu volies ni tampoc el que necessitaves, però una cosa sé del cert; vaig ser més del que et mereixies. –Edithsme-
  • Has d'estimar de tal manera que la persona que estimis se senti lliure. -Thich Nhat Hanh-
  • T'estimo en tots els temps i modes del verb.
  • Quan la meva veu calli amb la mort, el meu cor et continuarà parlant d'amor. -Rabindranath Tagore-
  • Digues-me antiquat si vols, però encara crec en les mirades profundes i en la dolçor d'un petó. Encara crec en les cartes que en llegir-les posen les galtes  vermelles i en les relacions que duren tota una vida. Digues-me antiquat si vols però encara crec en l'amor.- Edgar Pareja-
  • Si m'estimes, estima'm sencera, no per zones de llum o ombres. Si m'estimes, estima'm negra i blanca, gris i verda, rossa i morena. Estima'm de dia i estima'm de nit i estima'm de matinada amb la finestra oberta i amb la finestra tancada. Si m'estimes, no em retallis,  estima'm tota o no m'estimis. -Dulce María Lyonaz-
  • Llarg és el camí cap enlloc, intentant recordar com oblidar-te. -Rapsusklei-
  • Hi ha vegades que l'amor més intens s'amaga rere el silenci més profund.
  • Quan et vaig acariciar em vaig adonar que havia viscut tota la meva vida amb les mans buides. -Alejandro Jodorowsky-
  • T'espero en el somni de sempre, no arribis tard…
  • Qui és incapaç de perdonar, és incapaç d'estimar.
  • Estima fins que estimar et faci mal i quan et faci mal segueix estimant.-Edithsme-
  • El que estima de veritat no és el que encén el foc sinó el que el conserva.
  • Les millors relacions de parella són les que s'inicien sense expectatives.
  • Una relació sense tendresa, sense carícies, sense contemplacions i somriures, sense abraçades ni afalacs, sense els “t'estimo” i els petons, és lletra morta. -Walter Riso-
  • T'estimo, li va dir ella. Ja ets meva, va somriure ell.-Edithsme-
  • Ho sento, perdona'm, t'estimo, gràcies...
  • L'amor mai es malgasta, encara que no te'l retornin en la mateixa mesura que tu mereixes o desitges, així que deixa'l sortir a dolls, obre el teu cor i no tinguis por que te'l trenquin. Els cors trencats es curen, els cors protegits per cuirasses acaben convertits en pedra.
  • Que bonic és somiar despert amb la persona que et  pren el son.
  • I de sobte arriba algú i li dóna per canviar la teva vida, per fer-la un xic menys complicada i una mica més senzilla.  A poc a poc, dia rere dia et fa entendre  que el millor encara està per arribar.
  • Deixem una cosa clara, si tan poc t'agraden els records que t'uneixen a mi, vinga, torna-me'ls! Jo me'ls quedo de bon grat però això sí, també has de retornar-me cada petó i cada somni robat, cada intent de resignació perdut i cada dubte de les meves mitges nits. Només així podrem tenir un  pacte d'oblit.- Victor de la Hoz-
  • Els insults d'algú que va estimar no són res comparats amb el seu silenci.
  • El veritable amor no es pot reduir a dos conceptes tan pragmàtics com el físic i el romàntic. El veritable amor és l'acceptació de tot el que l'altre és, del que ha estat, del que serà i del que ja no és.
  • Quants petons em vaig perdre per no saber dir, et necessito. –Joaquin sabina-
  • Les coses no es fan “per amor”, es fan amb amor  o no cal fer-les.
  • Siguis com siguis, estimis com estimis, mai amaguis un gest d'afecte. -Jaume d’Urgell-
  • Mai prenguis decisions permanents sobre emocions temporals.
  • Ni d'amors es mor ni de records es viu.
  • Si jo pogués donar-te una única cosa en aquesta vida, et donaria l'habilitat de veure't a tu mateixa a través dels meus ulls, només llavors t'adonaries de l'especial que ets i de com t'estimo.
  • Procura no sortir mai de casa enutjat  amb aquells que estimes, la vida pot canviar en qualsevol segon i potser mai més tinguis ocasió d'acomiadar-te'n.
  • Tant de bo coincidim en altres vides, potser no tan tossuts, potser no tan joves, no tan cecs ni obstinats, potser sense raons ni passions, sense orgull ni pretensions. Tant de bo!
  • Tu ets el motiu pel qual somric.
  • Et prometo tenir les mans desmemoriades per tocar-te cada vegada de manera diferent.
  • Per als teus petons el meu cos no té defenses i és per això que visc constantment malalt d'amor.
  • Si tu fossis una mica més valenta i jo una mica menys maldestre, aquesta nit sentiríem de tot, menys fred.
  • Estimar és compartir un camí, no travessar-se en el camí de l'altre.
  • Un minut de silenci per tots aquells petons destinats als llavis i que van morir a les galtes.
  • Que algú et faci sentir coses sense posar-te un dit a sobre, això és admirable.- Mario Benedetti-
  • Queda't amb qui sàpiga com donar-li color a tots els teus racons.
  • Estic bé, només fa mal quan respiro.
  • Ets l'adéu que mai sabre dir.
  • Jo t'estimo així, meva però teva al mateix temps.- J. Sabina-
  • Si estimes algú, digues-li i quedaràs presoner de la veritat. Si deixes d'estimar algú, digues-li també i així quedaràs alliberat de la mentida
  • El truc està a dir adéu a la persona, no a l'amor.
  • Madurar és adonar-te'n que l'amor de la teva vida no és un príncep ni una princesa d'un conte de fades, sinó una persona meravellosament imperfecta.
  • No espero que sigui etern, espero que sigui inoblidable.
  • Perquè per estimar-te  no  necessito tenir-te, t'estimo lliure, amb mi o sense mi. T'ofereixo els meus braços per estar junts  o et dono les meves ales per deixar-te volar. Tu decideixes.
  • Només perquè algú no t’estima com tu voldries, no significa que no t'estimi amb tota la seva ànima. -Gabriel Garcia Márquez-
  • No vull que valguis la pena, vull que valguis el temps, les rialles i els somnis. Vull que valguis les paraules, les  renúncies i els canvis. Vull que valguis cada moment. I a canvi et prometo valer  tots els teus.
  • No tinguis por d'estimar, ja que vessaràs llàgrimes tant si estimes com si no. -Chavela vargas-
  • És una bogeria odiar a totes les roses perquè una et va punxar, de la mateixa manera que és una bogeria renunciar a tots els teus somnis perquè algun no es va realitzar. -El Principito-
  • Podia haver estat bonic però tu ho has fet perfecte.-Edithsme-
  • Estàvem, estem, estarem junts. A trossos, a estones, a parpelles, a somnis.- Mario Benedetti-
  • L'amor mai té una mort natural. Mor de ceguesa, d’errors i de traïcions. Mor de cansament, de marciment i de deslluïment.
  • A vegades el més gran acte d'amor envers una persona és desaparèixer de la seva vida.
  • L'amor veritable és assumpte d'ànimes i no de cossos.
  • Dins de qualsevol contrast… L'amor ets tu. –CSE-
  • Les trobades més importants ja han estat planificats per les ànimes, abans fins i tot que els ulls s'hagin mirat.
  • L'amor té tres enemics principals: la indiferència que el mata el lentament, la indecisió que no deixa que avanci i la desil·lusió que el mata de cop.
  • Jo vull proposar-te una abraçada. Una abraçada forta i duradora, fins que tot ens faci mal. Al final serà millor que em faci mal el cos per estimar-te que no em dolgui l'ànima per estranyar-te.
  • L'amor inclou, no exclou, comprèn i no jutja, vincula i no divideix,  atansa i no allunya. Abraça i mai no fereix.
  • Qui t'estima, accepta el teu passat sense jutjar-te, viu el teu present sense assenyalar-te i somia el seu futur sense voler canviar-te.
  • La veritat sense amor fereix. La veritat amb amor cura.
  • En l'art i en l'amor, la tendresa és el que els dóna la força. -Oscar Wilde-
  • Sabràs que estàs enamorat quan el que vius és millor que el que somies.
  • No deixis que et robin el cor, deixa les portes obertes perquè el prenguin amb amor.
  • El pitjor de viure un amor mal correspost és conservar l'esperança.
  • La teva bellesa no està en el teu físic, on tots la busquen sinó  en el teu  al cor on pocs saben arribar.
  • No sé per què, però avui m'ha donat per estranyar-te, per trobar a faltar la teva presència. Serà com va dir algú que l'oblit està ple de memòria.- Mario Benedetti-
  • Digues amor, t'espero o t'oblido?
  • M'agradaria poder tornar enrere  i no estimar-te com ho vaig fer, però també m'agradaria poder tornar enrere i que m'estimessis com mai ho vas fer. -Juan Raul-
  • És l’odi qui cau de genolls davant les coses tendres.
  • Estimar és un art però no tothom és un artista.
  • Només qui t'estima de veritat és capaç d'entreveure el dolor rere els teus somriures, l'amor rere la teva ràbia i les raons que s'amaguen rere els teus silencis.
  • Darrere cada gran amor s'amaga una gran història.
  • Estimar profundament a algú ens dóna força. Sentir-nos estimats per algú ens dóna valor.
  • El veritable amor no es coneix pel que exigeix sinó pel que ofereix.
  • Quan no s'estima massa, no s'estima prou.- Balie Pascal-
  • L'amor és un conflicte entre reflexos i reflexions.-Magnus Hirschfeld-
  • Tan sols espero que el dia que em diguis “t'estimo” no sia el mateix dia que jo et digui “et vaig estimar”.
  • L’amor i la felicitat comparteixen la mateixa essència.
  • Estimar no és ocupar el lloc d'un altre sinó crear un lloc que ningú més pugui ocupar.
  • No oblidis mai que el primer petó no es dóna amb els llavis sinó amb el cor. -Edithsme-
  • El que avui sent el cor demà  ho entendrà l'intel·lecte.
  • Pots no haver estat el seu primer, el seu últim o el seu únic amor. Ella va estimar abans i pot estimar de nou. Però si ella t'estima ara, no importa res més. Ella no és perfecta, tu tampoc ho ets, i vosaltres dos no ho sereu mai però si ella pot fer-te riure encara que sigui tan sols una vegada, pot fer-te pensar dues vegades,  i a més admet que és humana i que pot cometre errors, no la deixis marxar i dóna-li el millor de tu mateix. Ella no et recitarà poesies i segurament no pensarà en tu en tot moment, però et donarà una part d'ella que sap li podries trencar, el seu cor. No li facis mal, no la canviïs i no esperis d’ella més del que ella et pugui donar. No l'analitzis, somriu quan et faci feliç, crida quan et faci enfadar i enyora-la quan ella no hi sigui. Estima-la amb tota l'ànima quan rebis el seu amor perquè el cert és que no existeixen les noies perfectes, però sempre hi haurà una noia especial que serà perfecta per tu. -Bob Marley-
  • Si has de jugar amb mi, procura que jo també em diverteixi. –LovatiRD-
  • No és el que sento per tu, és el que no sento per ningú mes. -Nit de lletres-
  • Jo estimo, tu estimes, ell estima, nosaltres estimem, valtres estimeu i ells estimen. Tant de bo no fos conjugació sinó realitat. -Mario Benedetti-
  • La decisió del primer petó és crucial en qualsevol història perquè conte dins de si mateixa la rendició.-Emil Ludwig-
  • L'amor no és allò que volem sentir sinó allò que sentim sense voler.
  • La mesura de l'amor no es pot quantificar per quantes vegades dius t'estimo sinó per quantes vegades pots provar que això és veritat.
  • No nego que et trobo a faltar, però trobar a faltar a algú és part del procés d'oblidar.
  • Digues-li que si,  encara que t'estiguis morint de por i encara que després et penedeixis perquè  sinó et penediràs tota la vida d'haver-li contestat que no.-Gabriel García Márquez-
  • No em temptis, que si ens temptem, després no podrem oblidar-nos.-Mario Benedetti-
  • He decidit desdoblar la meva existència i dividir-la en dues parts iguals. Una part que segueixi embolicada en el teu record, en aquesta dolça melancolia que m'envaeix en pensar en tu, i l'altra, que voli lliure, que es desprengui finalment de la teva ombra, que navegui lluny del que alguna vegada va ser la nostra història, i que al final de tots els finals, es trobi una vegada més amb tu, i així, donar-li inici a aquest cicle, a aquest conte interminable. -Víctor de la Hoz-
  • No necessito cridar-li al món que t'estimo, s'escolta millor quan t'ho dic en silenci.
  • No puc aguantar la idea que l'univers s'hagi de destruir cada vegada que marxes- Edgar Allan Poe-
  • Que siguis feliç amor, vida meva; que mai estimada, et diguin adéu.- Juan Gabriel-
  • El problema de les armadures és que sovint tenen fissures. -Edithsme-





xxxxxxxxxxxxxxxx


400 frases amor
 




xxxxxxxxxxxxxxx

     

 330 frases més boniques

440 frases més boniques 550 frases boniques 660 frases més boniques

 frases per a les dones

  

frases democracia i llibertat  770 frases més boniques

880 frases més boniques  90 frases de mort

Frases aniversari  Frases pares 

frases tristes amor  300 frases amor

225 frases amics i amistat  frases positives per motivar

250 frases dones  500 frases amor

900 frases més boniques  150 frases mare

125 frases independència, justícia i llibertat  100 frases sobre la COVID-19

100 frases esperança  Les mil frases més boniques
  

   




frases nadal i any nou 2014   frases nadal i any nou 2015

frases nadal i any nou 2016  frases nadal i any nou 2017

155 frases nadal i any 2018  100 frases nadal i any 2019

125 frases nadal i any nou 2020  


  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada