Google+ Edithsme: 170 Frases de Rap i dues Cançons d'amor

30/8/15

170 Frases de Rap i dues Cançons d'amor

  • Una altra vegada la botella?  Una altra vegada és per ella? - Xhelazz-
  • La vida o la vius o l'entens, no les dues coses al mateix temps. - Los Aldeanos-
  • El cor ja va millor, només em fa mal quan batega. -Sharif-
  • I Déu on es? Normal que no el trobis, avui dia vesteix de verd i viu a les butxaques de la gent. -Nach-
  • A la vida tot són cares dolentes, els àngels somien amb tenir sexe i  els homes amb tenir ales. -Xhelazz-
  • Només em queda un dimoni en una espatlla perquè s'ha tallat les venes l'àngel que hi havia a l'altra. -El Chojin-
  • Som de fang i no de pedra, creats per fer l'amor i no la guerra.- Nach-
  • Es beuen dos roms de més i abusen; per pegar-li a una dona mai hi ha una bona excusa.  -Jesuly-
  • Es pregunta qui és Déu, senyora? Quan tanca els ulls i demana alguna cosa, és aquell que la  ignora! - Duo Kie-
  • Tan acostumat al vertigen de la seva bogeria que ara que estic sol em fan por les altures. -Sharif-
  • Pots preguntar-li al cor el que prefereix, si ballar en llibertat i ser amo de la seva tristesa o plorar en soledat sepultat entre riqueses. -Sharif-
  • Lent és el camí cap a enlloc, intentant recordar com oblidar-te.-Rapsusklei-
  • Com vols que estigui alegre, si la reina del conte és la ruïna del meu temple?
  • Avisa si vols tornar a veure'm, jo segueixo on sempre. -Zheom-
  • La veritat és que em falten els teus petons. - Rapsusklei-
  • Quan ell esclata ja està fet, el dolor, una altra dona maltractada, un altre maltractador. -Shoky-
  • Sóc la granota que no vol ser príncep, la ràbia del poble, la lluita sense termes, el sempre insistiré, l'una i una altra vegada més, potser diran que vaig fracassar, però mai que no ho vaig intentar. -los Chikos del Maiz-
  • Massa cel per tantes poques ales. -Nach-
  • Ja vaig perdre mil primaveres i l'orgull, per buscar en altres ulls la teva llum. -Sharif-
  • M'estimes? A quants més amb les mateixes ganes? -Flowklorikos-
  • Quan et trobes trist i et rendeixes, t'estàs fallant a tu mateix i no et serveixes, mira't al mirall i posa't recte. -El Chojin-
  • No em fio, tot és mentida, perquè fiar-se del rellotge si cada vegada que el mires assenyala una cosa distinta? -Xelazz-
  • Hi ha dies què m'enfonso sol, però altres us puc a tots. -Los Aldeanos-
  • Estimar és fàcil, el dolent és el després, quan la font està seca i segueixes amb la mateixa set. - Sharif-
  • Que la línia que més cuidis sigui la del teu somriure i que sigui molt més corba com més la cuidis. -Rayden-
  • Tot neix i es marceix, també l'amor mor i reneix. -Sharif-
  • Perquè hi hagi una ombra hi ha d'haver un obstacle però també una llum, tot és qüestió de buscar l’angle. -El Chojin-
  • Els teus fills no van a classe perquè escolten rap? No hi ha de que preocupar-se, els teus fills escolten rap per que tenen classe. -Nach-
  • Si no existissin els colors, l'home seria racista per les olors. -El Chojin-
  • Quantes vegades he caigut al llarg d'aquesta vida i he après a aixecar-me en aquesta eterna caiguda, que les penes no s’obliden ni amb porros ni amb begudes. Game over! Pots jugar bé i tot i així perdre la partida. -Porta-
  • Més xulo que jo, no crec, si fos un rellotge, el meu temps, en comptes de segon en segon aniria de primer en primer. -El Chojin-
  • No em penedeixo dels meus inicis perquè maó a maó he construït un edifici. - Kase-O-
  • És com si finalment estigués despert i tu tan sols  haguessis estat un error molt bell. -Token-
  • I això ho vaig aprendre a força de cops, i de sort, que armar-se de valor és el major escut per fer-se fort. -Rayden-
  • Ensenyen més les hores que els anys, i els petons dels llavis de l'amor quan fa mal. -Sharif-
  • Els fatxes són els únics que no entren a la meva casa, però no se'ls pega, se'ls dóna un llibre a veure si se'ls passa. -Nach-
  • No hi ha terra promesa sense suor que la faci fèrtil . -Sharif-
  • Oblida les teves ferides, respira, empassa saliva, una dificultat dura uns dies, tu tota una vida. -Arkano-
  • Tots tenim una història que ha de ser explicada, i guardem un secret del qual ningú sap res. -Nach-
  • Vaig ser l'ovella negra per sortir-me del ramat, cinc anys després sóc l'amo del folcat. -Natos y Waor-
  • Tots cometem errors i tots tenim ferides. Algunes es curen i altres són per a tota la vida.  -Shotta-
  • Escolta a aquest rodamón, incapaç de fer feliç al que més s'estima en aquest món. -Rapsusklei-
  • El meu amor no té forma, només és lava que flueix perquè tot el que toca ho transforma o ho destrueix. -Sharif-
  • Diuen que s'han perdut els valors, jo dic que hi són, però que estan amagats perquè els rics no els puguin comprar. -El Chojin-
  • Callo quan estic afectat¸ però de vegades, el silenci és el crit més alt. -Sho Hai-
  • Pensa en cada tempesta com una mestra, abraça el teu dolor i siguis més fort que la resta.- Locus-
  • A la meva ciutat les matinades són tan fredes que fins i tot  la solitud camina buscant companyia. - Sharif i Morgan-
  • Ho sento per tu si aspires a oblidar a algú que vas estimar, és impossible exercir l'oblit per voluntat. -Xhelazz-
  • Hi ha espases que es trenquen quan xoquen amb un vers, i llavis que es moren per no saber donar un bes.  -Sharif-
  • Massa ràbia i odi acumulat, et deixen tocat; no he nascut fort, m'ha fet fort el que m'ha passat. -Ocer i Rade-
  • Sempre en estat d'alerta, sempre arenes movedisses i la il·lusió feta miques. -Kase-O-
  • L'únic perfecte dins d'aquest boig món són els errors.- Dheformer Galinier-
  • I en la meva malenconia freda avui li explico al món que vas existir un dia.-Nach-
  • La bona voluntat no és suficient, innocent; busca una bona raó per lluitar i no un oponent. -Saunah –
  • Visc en un món de assenyats i això és estressant, la bogeria li dóna a tot un toc més interessant. -Blaze-
  • Atreveix-te a explicar-me en quins llavis t'emborratxes, quan cada nit trista ja no escrius, només tatxes. - Sharif-
  • El vent bufa, emportant-se les il·lusions trencades que idiotes com jo  substitueixen per altres. -El Chojin-
  • Serà millor que milloris, aquí hi ha una tomba amb el teu nom i li vam posar flors. -Kase-O-
  • El meu cor ja coneix l'amargor i sap que l'amor només és etern mentre dura, i que les llàgrimes no curen. -Sharif-
  • Estimar per a què? Per acabar amargats? Som dels que odien estimar però volen ser estimats. - Lechowski-
  • Una de les coses que he après de la vida és que si tot són abraçades, desconfia. - Charlie-
  • Aprèn a satisfer a una dona en condicions, collons, que més que condons necessites fulls de reclamacions. -SPKW-
  • Que sigui difícil no implica que sigui impossible, que sigui impossible no significa que hagi de rendir-me. - El Chojin-
  • És la força de la voluntat la que ens fa invencibles, si no la tens, considera't  invisible. -Dia Sexto-
  • Cada vegada més sord, cada vegada més boig, tampoc és que estigui trencat però per poc. - Kase-O-
  • La senda correcta comença quan estàs en pau amb la teva consciència. -El Chojin-
  • Et tinc al calaix dels records, també en el dels oblits, en el dels somnis trencats i el dels somnis complerts. - Rapsusklei-
  • No busqueu vida intel·ligent en altres putos planetes, busqueu-la primer a la Terra. -Insulino Dependiente-
  • El món està en dificultats, però aquí ni Déu ens salva, morim de genolls a la vora, amb les algues. -Arce-
  • No tots els merdes se'n van pel vàter. -AJ-
  • Un esperit em va dir que el mal va néixer del fang: hi ha qui pega al seu nadó en un racó i somriu a classes de tango. -Hijo prodigo-
  • Emborratxar-se no substitueix la manca de companyia, ja que de solitud t'emplenes a mesura que l'ampolla es buida. -Xhelazz-
  • La vida segueix, però no segueix igual, perquè amb el cor trencat fins i tot el sucre sap amarg. -Veneno Crew-
  • Els llibres em donen consells i els carrers els reflexos per salvar la pell. -Nach-
  • Cap ésser humà pot ser il·legal. La il·legalitat  és que un ésser humà no tingui dignitat. El meu suport al negre, al xinès, a l'àrab, i fins i tot al marcià. Per la meva banda, benvingut a la meva terra, germà. -El Chojin-
  • Som fills d'un Déu menor, apedacem cada error, dibuixant en les nostres ments un món millor. -Nach-
  • Diuen que camino del revés, i aquí em veus, amb el cap ben alt i el món sota els meus peus. -Nach-
  • Tira endavant company, posa-li collons, només hi ha una meta i és la que un mateix es traça. -El Chojin-
  • Qui vol caminar per terra quan pot volar i volar, escalar qualsevol muntanya, travessar qualsevol mar? Estimar és trobar el paradís en el qual tot ésser humà sempre ha volgut entrar. -Nach-
  • La letargia de la gent no durarà eternament. -Pablo Hasél-
  • Ens ensenyen que hi ha impossibles però és mentida, l'únic impossible és aconseguir el que vols assegut en una cadira. -El Chojin-
  • Sol passar que el que més aguanta té un nus a la garganta que haurà de deslligar. -Ambkor-
  • Sense ràbia, res canvia. -Pablo Hasél-
  • Jo tampoc sé viure, estic improvisant, cadascú ha d'anar tirant al seu pas. -Kase-O-
  • En la carrera la fatiga és normal per això cal parar-se a respirar. -Kase-O-
  • Li poso entusiasme que és una altra classe d'orgasme.-Lirico-
  • Estic cremat de la vida, necessito un no se que, necessito un miracle. -Kase.O-
  • Estimar-se a un mateix no és egoisme, per poder estimar als altres primer vaig haver d'aprendre a estimar-me. -Flowklorikos-
  • Per què deixes que la resta t'assenyali? Per què deixes que et mirin als ulls i et diguin que no ets vàlid? -Pablo Hasél-
  • Tu reneixes al amant i endormisques al guerrer, fas que només sàpiga parlar amb el cor primer. -Nach-
  • Cansat ja de ser el bona persona, convertit ara en el què no perdona.-Sho-hai-
  • Com un mirall jo només reflecteixo les mirades, perquè ja no em deixo enganyar per les paraules.-Sharif-
  • Una bossa amb diners és un idioma que tothom entén. - Xhelazz-
  • La teva mare no és puta, és de cony allegro, és tan fàcil que els tios l'anomenen "la taula del zero". -Geronación-
  • Recordo quan era feliç, i adolescent, i cada borratxera resultava diferent. - Kase-O-
  • I amb Déu vaig mantenir un pacte massa trist, ell mai parla amb mi, i jo no dic que ell no existeix. -Nach Scratch-
  • I tu mentint-te a tu mateix amb el no em passa res, tan sols necessito una altra calada. -Rapsusklei-
  • Si hi ha tant menjar, per què hi ha nadons que ploren i per què si som tants molta gent segueix sola. -Nach-
  • Sóc el teu amic, hi ha guerra al Infern? Jo et segueixo, anem. -El Chojín-
  • Necessiteu oblidar per recordar, i apagar la llum per poder veure-hi clar.- Agorazein- Epokhe-
  • Notícia: puja l'enveja i l'avarícia, baixen l'amor, la veritat i la justícia. -Nach-
  • Vull veure si confessa, que em digui de la seva boca que ja està en una altra cosa.
  • Tinc pocs amics, però els pocs que tinc, són tots els que necessito. - JHT-
  • Vinc d'un lloc on deien que triomfar era impossible. -Nach-
  • Acostumo a ser aquell, que abans de pensar, parla dues vegades. -SFDK-
  • Mostra't tal com ets, no sé, de vegades els vicis diuen més que les virtuts, i a mi, em diuen més les cicatrius. -Rayden-
  • No oblido als que estan en el cel, perquè mai moriran del tot si es mantenen vius els seus records. - Ocer i Rada-
  • Al país on els cecs governen als que hi veuen poc, la meva frase favorita és “espanyols, Franco ha mort”. -Juaninacka-
  • Estic molt negatiu, perquè gairebé l'únic positiu que m'ha  passat en aquest darrer any és seguir viu. -Zenit-
  • Vaig aprendre que la vida són bones i males ratxes, que coneixes a mil persones però que una és la que et marca. -Ocer i Rade –
  • Quan et trobes trist i et rendeixes, t'estàs fallant a tu mateix, no et serveixes de res, mira't al mirall i posa't dret  -El Chojin-
  • Per deixar empremta només cal seguir caminant. -El Peces-
  • Hi ha que fotre's! Mira't! Què cony ha passat? Prou de queixes tu no ets menys que els altres. -Shé-
  • Com tractes d'explicar-li a una persona que durant més de 30 anys no ha fet res més que treballar? Com fer que em comprengui quan el miro als ulls i li dic que ha de sortir al carrer a lluitar? -Shé-
  • Tantes paraules i cruels cicatrius i al final el que fa més mal és el t'estimo que no dius. -Sharif-
  • Hi ha mes odi a primera vista que amor platònic. -Flowklorikos-
  • Aquí dins tinc pau però allà fora he de donar guerra. -Flowklorikos-
  • Si l'amor és tan bell per què sempre dol, i perquè en anar-se'n no queda res que et serveixi de consol. -Dogma Crew-
  • El que un dia vam fer malament, ja ho hem satisfet. -Swan-
  • Tan sols sabeu veure delinqüència en la immigració, cal veure la mel de l'abella i no l'agulló. -Seten-
  • El meu benestar és la teva major intriga, i els meus peus a terra, tant que fins sento el pas de les formigues, el que diguis veus el que em provoca? Quan més estreta és la ment més gran és la boca. -Nach-
  • No serveix de res assolir les teves metes si no saps gaudir d'elles. -Nash-
  • Aquest cor vaga lliure i errant, sense ganes de compartir-lo amb cap, ara sóc tristament feliç, com abans. -Xhelazz-
  • Visc tranquil, no sóc perfecte, la meva major virtut és que sóc rebel per defecte. -Toteking-
  • M'agradaria despertar-me però ja estic despert. Pots parar el lloc però no el temps. -Violadores Del Verso-
  • Saps arribar-me al cor sense tocar-me quan transformes les paraules en actes. -Tremendo-
  • Vaig aprendre que era absurd pensar que per estar units calgui estar junts. -La H suena-
  • Com dir-te, que lligat a tu em sento lliure, que donaria fins i tot la meva vida per veure't somriure. -Malafama Squad-
  • Ningú em va posar ales però vaig aprendre a volar, no vaig aturar les vostres bales però vaig aprendre a esquivar.- Nach-
  • La vida és simple, reps del que has donat i per ser feliç tan sols has d'oblidar el passat. -Kase-O-
  • Em vaig donar per vençut, vaig matar a cops de puny a Cupid, no et dic que et quedis però queda't amb mi.
  • Així sóc jo per a bé o per a mal, difícil d'entendre però impossible d'oblidar.
  • Millor deixem-ho en empat, l'amor se'n va anar i cap dels dos va pagar el rescat. -Sharif-
  • Res és tan urgent nena, res tan important, res val més la pena que l'instant que tenim davant, i el següent, i l'oportunitat de fer-lo diferent. -Kase-O-
  • Les coses que fas són les que et fan, així que fes el que saps i sabràs el que vals. -El Chojin-
  • Estem aprenent a somriure, ja que a plorar es neix sabent-ne. -Xelazz-
  • No hi ha error més gran que prendre el camí fàcil. -El Chojin-
  • Habito on el dolor persisteix, i encara que la meva vida és feliç, el meu cor segueix trist. -Rapsusklei-
  • No tinc por a la mort però sí a la eternitat. -Dheformer Galinier-
  • Jo sóc d'aquella classe de maldestres, que els hi fan més mal les paraules que les patacades. -Sharif-
  • Cerco trobar el bosc, després de lluitar amb l'arbust, encara que he de confessar que al fracàs també se li agafa el gust. - Flowklorikos-
  • No importa si el cel de sobte esclata, aquesta nit estem vius i això es el que importa. -Sharif-
  • Avui em quedo al meu llit que fora fa mal la vida. -Sharif-
  • Sé que les mentides són barreres, però també sé que junts podem tirar-les a terra. -Chojin-
  • Tancant els ulls s’apaga l'univers, petit teló per escenari tan immens. -Xhelazz-
  • Tu no tens papers? Jo et dono suport i t'entenc, jo si  tinc papers, però a poc a poc els estic perdent. -Insulino Dependiente-
  • Tots els teus detalls, tots els teus centelleigs, són astres en el cel, i no puc viure sense ells. -Nach-
  • Jo escric per odi, tu estimes la meva fúria. Vols ser com jo? Millor penca o estudia. .-Flowklorikos-
  • Esta de moda ser el mes dolent, el mes vilà, el més cabró, i fer la major de les  bogeries per cridar la atenció. -Nach-
  • La vida t'ensenya el què és de veritat important , el que ahir et semblaven problemes avui són tonteries gegants. -Shotta-
  • Busca solucions en lloc de culpables. -Shotta-
  • Visca l'amor en els portals, visquin els lleials, que visqui la gent que no té por a les dificultats.-Shotta-
  • Vam venir al món de la mateixa manera de la que ens anirem, vam sortir d'un pols i en pols ens convertirem. -Shohai-
  • Parlaré amb Déu perquè em perdoni i també amb Satanàs perquè no em tempti  i m'ho solucioni. -Shotta-
  • Encara fan mal els romanços que ja són història, però cap amor mor tan sols canvia de lloc en la memòria. -Xhelazz-
  • Massa vida, per jugar-te-la a sorts amb la mort. -Nach-
  • Odio caure, odio tenir d'aixecar-me, odio matinar, odio despertar-me. -Flowklorikos-
  • Si les llàgrimes sonessin, sobrarien les campanes. -Xhelazz-
  • Tracta de salvar el que valgui la pena i bota el que ja no serveixi, bota'l encara que et fereixi... Preocupa't per gaudir plenament mentre puguis perquè l únic segur és que et moris.-Carserbero-
  • Res és més senzill si no et deixes portar, i és més difícil quan busques la veritat, quan has de pensar i tornar-te a equivocar i res és el que sembla perquè viure és canviar, i així caminem sense voler-trobar. -Sharif-
  • Aquesta societat m'estressa posen un home a la lluna, però no poden posar un pa sobre cada mesa. -Sharif-
  • Ens escapem de qui sinó del temps, de qui sinó del plor, però aquesta por té la seva fascinació. -Kase-O-
  • No hi ha millor professor que l'error, ni mes dolçor que el que pateix i després cura el seu dolor. -Nach-
  • Pobre diable, es creu un Déu entre els Déus i tan sols és un altre poltre a l'estable. -Nach-
  • No és qüestionable, el coneixement és or, donaria tot el que sé per tot el que ignoro. -Duo Kie-
  • Vivim intensament com si el temps ens odiés, morim per cada paraula sense témer-li a res, vivim veient cims que estan cada vegada més pròxims, morim, i la rutina vigila rere la nostra porta. Seguim recarregant l'arma, vomitant l'ànima, escrivint el malva, aguantant el pes damunt les nostres espatlles. -Nach-
  • Som el temps que ens resta, , la nova prova, la vella recerca. -Kase-O-
  • Alt, baix, lleig, guapo, negre o blanc, que més dóna, d'aquí a cent anys tots a sota terra i calbs. -Kase-O-
  • Per trobar-me, al final jo em vaig haver de perdre i recordar que cal oblidar per tornar a veure. -La H suena-
  • Prefereixes penedir-te del que vas fer o del que no et vas atrevir a fer perquè vas ser covard? -El Chojin-
  • Tots diuen que m'he tornat encara més apagat, que sabran ells de tot el que em vas estimar. -Kase-O-
  • Que li fotin a Roma, que tots els camins em portin a la teva boca.
  • Sóc la titella que veu l'amo i que prefereix jeure morta abans que ser la esclava eterna. -Dia Sexto-




































































XXXXXXXXXXXXXXXXX

70 frases d'amor  130 frases amor

     

 330 frases més boniques

440 frases més boniques 550 frases boniques 660 frases més boniques

 frases per a les dones

  

frases democracia i llibertat  770 frases més boniques

880 frases més boniques  90 frases de mort

Frases aniversari  Frases pares 

frases tristes amor  300 frases amor

400 frases amor  225 frases amics i amistat

frases positives per motivar  900 frases més boniques

250 frases dones  500 frases amor

150 frases mare  125 frases independència, justícia i llibertat

100 frases esperança  Les mil frases més boniques

100 frases sobre la COVID-19


frases nadal i any nou 2014   frases nadal i any nou 2015

frases nadal i any nou 2016  frases nadal i any nou 2017

155 frases nadal i any 2018  100 frases nadal any 2019

125 frases nadal i any nou 2020


  

1 comentari:

  1. La frase del racisme per les olors fa rumiar i, pitjor, podria ser que fos veritat. Tens una col·lecció enorme de frases, molt xules totes!

    ResponElimina