Google+ Edithsme: En GIMP i jo

16/2/12

En GIMP i jo



GIMP
Malgrat el que penseu “en GIMP” no és el meu gos. És un programet entremaliat de tractament d’imatge (una mena de PhotoShop diferent) que vaig  descobrir quan cursava “Tractament d’imatge” Nivell mitjà ( que en aquesta vida tot s’ha de puntualitzar). Un dels cursos online del SOC.
La veritat és que quan me’l vaig descarregar per tal de poder seguir el curs i vaig veure aquella pantalleta dividida en mòduls independents que semblaven surar per l'escriptori , vaig pensar ...Edith, vols dir que l’has encertat? A la fi, que en saps de tractar les imatges? Res. Però tampoc en sabia res de tractar criatures i mira com m’han sortit de ben fetetes les meves.
Ara he acabat el curs i us he de dir que la Vanesa la meva tutora online, a més de fer-me suar de valent també m’ha ajudat a aprendre un fotiment.Conclusió.  L’he gaudit d’allò més. El recomano de totes, totes,  als “Aturats del món”.
Per cert , deixeu-me que us presenti la meva progressió en aquest curs. No té “desperdici”. Des de les primeres pràctiques amb  GIMP, tractant una imatge treta de la web, passant per una composició de capes (la que més m’agrada) on les protagonistes són unes petites fades meravellosament dibuixades  fins a una composició amb màscares i colors.








Primeres passes amb GIM


Capes amb GIMP


Mascares i Color amb GIMP
Imatge original








               

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada