Google+ Edithsme: Catalunya i Espanya

11/4/12

Catalunya i Espanya

Avui com gairebé tots els matins he esmorzat llegint el diari. Normalment el considero un dels millors moments del dia. I si el Barça ha guanyat un altre partit i li ha restat diferències al Madrid doncs què voleu que us diga ..collonut!

Ara bé, quan he vist la foto de la “Senyora” Esperanza Aguirre parlant de les autonomies ...una mica més i se m’indigesta el croissant.

Jo no se que tindrà aquesta” Senyora” (sa mare sens dubte s'hi va esforçar al posar-li el nom) però només veure-la se'm regira tot i espero el pitjor. I avui com sempre tampoc m’ha decebut. Ves que hi farem. Segons la seva sabia opinió, els partits nacionalistes ( i recalca amb distinció el País Basc i Catalunya) tan sols han servit per encarir el funcionament de les altres 15 regions. Apa i naltres ...a tragar. Serem rucs els catalans! I masoques!

Encara sort que de tant en tant també hi han altres senyors , catalans espero, que amb poques paraules i una mica de sentit de l’humor ho posen tot al seu lloc. I això és el que m’ha passat a mi aquest mati, després clar esta de la indigestió de paraules sense sentit que m’he hagut d’empassar amb la “Senyora” Aguirre i amb el croissant.

I és que a l’apartat “cartes dels lectors” de la Vanguardia hi havia una que m’ha fet tornar l’humor i de pas la gana. I és que després de llegir-la m’he demanat un altre croissant. I aquest últim amb accent català
Aquí us deixo l’extracte, perquè no té “desperdici”. L’autor: el Senyor Lluís Palà i Porta , subscriptor de la Vanguardia i des d’ara i per sempre un amic per a mi

Espanya i Catalunya

Una mare catalana dóna a llum dues bessones. Els hi posa per nom , a una Espanya i a l’altra Catalunya. Quan la notícia arriba a la Zarzuela, ja sigui per curiositat o per una altra cosa, aquests decideixen enviar algú a la clínica per conèixer les bessones i a la mare que tan singulars noms els ha posat a les filles.
Quan arriben els insignes visitants es troben la mare alletant una de les filles. En veure-la, li pregunten a quina d’elles esta alletant. La mare amb veu baixa li diu que a Espanya. El visitant molt educadament li demana per conèixer a l’altra . I la mare amb la veu encara més baixa li diu...Ho sento, però esta dormint, i si Catalunya  desperta, Espanya no mama!

1 comentari:

  1. jo ¡¡¡¡ aquest blog es comença a posar interessant

    Això d´incorporar les noticies d´actualitat em aquest toc tan particular m ´agrada

    Endevant¡¡¡¡¡

    Montserrat

    ResponElimina