Google+ Edithsme: Convocada una manifestació per la unitat d'Espanya el dia 6 de desembre. Apa i Olé!

3/12/12

Convocada una manifestació per la unitat d'Espanya el dia 6 de desembre. Apa i Olé!


A veure si m’aclareixo! Com estem poc motivats els catalans amb tanta elecció, tanta crisi i tanta retallada, i no fos cas que ara amb els Nadals ens revifes la il·lusió i deixéssim de banda la mala maror i la mala hòstia que ens ha quedat després de les eleccions,  ara va i el 6 de desembre, dia de la Constitució, algú (que encara no se ben bé qui) convoca una manifestació por la Unidad de España a Barcelona i sota el lema España somos todos.

Apa i Ole! Però és que no es cansen mai aquests xiquets de passejar-se pels carrers amb les banderes d'Espanya?  És que no en van tenir prou amb els 6.000 assistents segons la Guardià Urbana i  els 65.000 segons la Delegació del Govern de la passada manifestació?


L’autoria d'aquesta gran i inoportuna festa és de La plataforma Moviment Cívic d'Espanya i Catalans (la mateixa que va organitzar la de fa dos mesos)i té el suport de Ciutadans i s'espera que també el del PP(no fos cas, penso jo,  que es quedés enrere en la defensa de l’Espanya mil·lenària)

Convindria aclarir que aquesta plataforma com a tal ja no existeix doncs s’ha escindit en dos després que el seu president Manel Parra, va decidir tirar pel dret a les passades eleccions i despenjar-se  de tot demanant públicament el vot pel Partit Popular. Això es civisme si senyor!  I pel que es veu,  del mateix moviment ara n'han sortit dos i  la antiga plataforma Moviment Cívic d'Espanya i Catalans ha donat lloc a:  La plataforma Espanya i Catalans i el 12-O Moviment Cívic. Doncs val. Fins i tot s’han partit el nom. Això és solidaritat, caram!
I així estem. El dia de la Constitució es celebrarà aquesta manifestació que per a deliri dels catalans s’empararà sota el lema “España somos todos” i que coincidirà amb una altra a Madrid organitzada per la Fundació DENAES, promotora del manifest España somos todos i que han signat els de sempre i amb les mateixes paraules de sempre (Jaime Mayor Oreja, José Antonio Ortega Lara, Mario Vargas Llosa, Esperanza Aguirre, Albert Rivera, Albert Boadella, Alejo Vidal Quadras...) 

Manifiesto

La unidad de España es la mejor garantía de su pluralidad interna, fundamento de solidaridad entre los ciudadanos y entre sus diferentes regiones, y principio originario de las libertades que hoy disfrutamos. Es por eso que, incluso desde un punto de vista moral, la causa de la unidad es superior a la obsesión fragmentadora, como la solidaridad lo es sobre el egoísmo y el entendimiento sobre el conflicto.

España posee un cultura rica y diversa, es una red tupida de emociones y costumbres, proyectos sociales, comerciales y empresariales, lazos familiares y vínculos afectivos. En definitiva, y como ocurre en cualquier nación de nuestro entorno, existen interconexiones en todos los órdenes de la vida, pública e institucional, pero también privada y familiar. El éxito de los movimientos secesionistas provocaría necesariamente la fractura traumática de esta realidad histórica y acarrearía nefastas e impredecibles consecuencias para todos los españoles. Por eso queremos manifestar nuestro apoyo a todos los ciudadanos que, por vivir en regiones donde han proliferado los mensajes separadores, padecen a diario la exclusión social del nacionalismo y corren el riesgo real de quedar fuera de España y al margen de la Unión Europea.

El tan mentado derecho a decidir, que como otras construcciones eufemísticas que pretenden edulcorar un pretendido e inexistente derecho a la secesión, y que tanto predicamento ha alcanzado en círculos políticos, sociales y mediáticos, es simple y llanamente una falacia, además de un abordaje tramposo del derecho de autodeterminación, que no encuentra amparo ni en el Derecho Constitucional Español, ni en el Derecho Comparado, ni en el Derecho Internacional. Lo que sí existe es el derecho de los españoles a que la legalidad vigente sea respetada, a que las aspiraciones políticas y las reformas se formulen a través de los cauces legales de revisión establecidos, siempre y cuando respeten los principios constitucionales de reforma, y el fundamento expreso que los sostiene, es decir, la indisoluble unidad de la Nación Española.

Que voleu que us digui! Doncs que com la majoria dels catalans ja començo a estar una mica cansadeta que m’acusin de ser obsessiva amb la desfragmentació de la Indisoluble Unidad de la Nación Española.

Jo si de cas, aturada, cabrejada i catalana. Mala combinació caram!
I per acabar d'arrodonir el dia ja tan sols em faltava llegir a la portada de El Mundo que,
El Gobierno Español da por desactivado el independentismo en Cataluña.

Dic jo que també m’hauran confós amb una terrorista. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada