Google+ Edithsme: Aquest 12 d'octubre... amagueu criatures i ancians que venen els de la Falange!

11/10/13

Aquest 12 d'octubre... amagueu criatures i ancians que venen els de la Falange!

Llegeixo a l'Ara.cat que fins a 10 manifestacions estan previstes per a aquest 12 d'octubre,  i que el  conseller Espadaler està especialment preocupat per la que faran els ultres més radicals a la plaça Espanya.

Home, doncs  que voleu que us digui ...jo també estic preocupada! Que uns quants ultres de la Falange, Nudo Patriota, Alianza Nacional, Movimiento Católico Español i Democracia Nacional es passegin pels carrers de casa meva guarnits amb els vestits típics de l'època i airejant alegrement  les banderes preconstitucionals que en altres temps no molt llunyans van embolcallar a molts catalans... No em fa cap gràcia, no senyor.


Que la plataforma Som Catalunya, somos España es manifesti aquest 12-O ho trobo collonut! Que caram!  Hi ha catalans que volen la independència i altres no. N'hi ha que volen votar i altres que....deixem-ho estar.

El fet que aquesta plataforma es manifesti familiarment pels carrers de Barcelona és en certa manera un valor afegit que ens honora, doncs demostra que totes les opinions són ben rebudes a casa nostra i que la legitimat de les idees no depèn del nombre de participants en una manifestació sinó del tarannà conciliador i festiu amb què es manifesten. De fet i  fa molts anys, jo pensava que un possible encaix de Catalunya dins d'aquesta  mil·lenària i envellida Espanya no era del tot una idea desgavellada, però la retallada de l'estatut, els  reiterats atacs a la nostra  llengua,  els  continus menyspreus del partit dels populars cap a la nostra terra i l'escanyament perseverant en tots els àmbits de la nostra vida m'han fet reconsiderar la idea i és que els anys m'han ensenyat que no hi ha res a fer amb aquesta Espanya mil·lenària i malalta que  tan poc ens estima i tan poc ens considera.  Igual que la tercera via, aquesta i al meu entendre, també s'ha convertit en  una via  morta. I ves per on, aquests  mateixos que s'entesten dia rere dia, en maltractar-nos amb el seu menyspreu són els que al final m'han convertit en el que ara sóc, una catalana que reivindica amb convicció el seu dret a votar i si escau a marxar. I és que caram ! Arribats a aquest punt, tant se me'n fot si pago amb euros o amb pollastres i  si estic dins la Unió europea o  dins l'estany de Banyoles.  Tant se me'n fot

El que em sap greu de veritat és  que,  el que hauria de ser una festa per als que es volen manifestar pacíficament aquest 12 d'octubre per una Catalunya espanyola, i que tenen tant dret com els que ens vam manifestar l'11 de setembre passat però per unes conviccions diferents, no puguin fer-ho tranquil·lament, i es que em permetreu el comentari però veient la caterva d'autocars que han contractat els de la Falange i els de la Democràcia Nacional entre altres, de ben segur atiats per les rebaixes en els preus de l'autocar que algun ànima sensible i amiga de la pàtria els ha facilitat, a mi em faria una mica de recança portar-hi criatures.


Per si de cas i aquest 12 d'octubre...amagueu criatures i ancians, que son delicats i venen els de la Falange!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada