Google+ Edithsme: 125 frases sobre els amics i l'amistat

5/3/14

125 frases sobre els amics i l'amistat

  • Els veritables  amics deixen empremtes no cicatrius.
  • Un amic és aquell que intenta aixecar-te quan has caigut però si no pot, s'ajup per estar amb tu.
  • L'amistat neix en el moment en què una persona li diu a una altra... Com, tu també? Creia que jo era l'únic! - William Shakespeare-
  • Amic és aquell que tenint la llibertat de fer el que vulgui t'elegeix a tu en tot moment.
  • Amics són els que quan plou comparteixen amb tu el paraigua però si no tenen paraigües, comparteixen amb tu la pluja.
  • Un amic és aquell que et dóna la llibertat de ser tu mateix.-Jim Morrison-
  • Els meus amics no ploren, senzillament són al•al·lèrgics als moments tristos.
  • Mai deixis anar l'amic que es va quedar amb tu quan li vas donar veritables raons per anar-se'n.
  • Els amics són aquelles estranyes persones que t'accepten tot i els trossos que et falten.
  • Un amic és aquell que et dóna consells durant hores tot i saber que quan arribi l'hora no en seguiràs cap.
  • Els amics són aquells que et presten les ales quan les teves s'han oblidat de com volar.
  • Els amics es fereixen amb les veritats per no destruir-se amb les mentides.
  • Jo també tinc un amic que sap treure'm un somriure mentre em cau una llàgrima.
  • Necessito un amic que em comprengui perquè després m'expliqui.
  • Si ets honest, potser no tindràs molts amics, però seran els adequats.-John Lennon-
  • Un amic és aquell que arriba quan tots els altres ja han marxat. - Albert Camus-
  • Trobar amics amb el teu mateix desordre mental, no té preu.
  • Els amics són aquells que t'aixequen quan els altres encara no s'han adonat que has caigut.
  • Un amic és aquell que balla amb tu sota la pluja i  camina al teu costat sota la tempesta.
  • Un bon amic no és solament el que t'acompanya a on vas, sinó el que et corregeix quan creu que t'equivoques.
  • La casualitat ens va fer amics però el temps és qui ens ha fet germans.
  • Els amics són aquells estranys éssers que et pregunten com estàs i després es queden a escoltar tota la resta. -Ed Cunningham-
  • No em diguis com triar els amics, recorda que sóc tot un expert. De fet... et vaig triar a tu.
  • El meu amic...? Aquell boig...? El que em fa passar vergonya pel carrer mentre em parla de bestieses?  Aquell que té les idees més estúpides i em fot en els embolics més increïbles? El que em truca a les hores més intempestives per dir-me les coses més ximples?  El que em va fer costat quan estava tan malament i es va preocupar per mi  quan ningú més ho va fer? El que em va agafar fort perquè no caigués i em va fer somriure mentre plorava? El que va creure en mi quan ni jo mateixa hi creia? Aquell que sento al meu costat  encara que faci estona que ha marxat? El meu amic? Aquell boig a qui estimo tant?
  • Aprendràs que no tenim per què canviar d'amics si estem disposats a acceptar que els amics poden canviar.
  • Un veritable amic coneix les teves debilitats però també et fa conèixer les teves fortaleses, sent les teves pors i les allunya, reconeix les teves mancances però accentua les teves possibilitats. -W.A.Ward-
  • No n'hi ha prou amb allargar la mà a un amic en desgràcia, cal també tenir la capacitat de sostenir-la el temps necessari.-Alejandro Jodorowsky-
  • La prosperitat crea amistats i l'adversitat les prova.
  • Vull que sàpigues que a les males pots comptar amb mi perquè a les bones sé que et sobraran els amics.
  • L'amistat és no qüestionar, saber escoltar i saber callar, donar suport i fer una abraçada tendra. Tenir solidaritat, no encadenar, saber dir en el moment precís les paraules adequades sense haver de buscar-les, no confondre la franquesa  amb l'ofensa i acceptar que ningú és perfecte i que per tant ningú està exempt de cometre errors. És donar suport a les decisions preses  en els moments més negres. És respecte mutu i generositat. És compartir i donar suport sense esperar rebre. Això és amistat.-Marc M-
  • No és per fastiguejar però l'amistat és un sentiment tan gran que no es pot mesurar amb cap frase.

  • Els companys són els que t'ajuden quan ho demanes, els amics els que t'ajuden quan ho necessites.
  • L'amistat duplica les alegries i divideix les angoixes.-Sir Francis Bacon-
  • El més important entre dos amics són els moments de silenci. -Josep Maria Espinàs-
  • L'amistat és lliurar confiadament a algú l'arma amb la qual pot ferir-nos sabent que no la utilitzarà mai contra nosaltres.
  • Un dia l'amor li va preguntar a l'amistat: perquè existeixes tu si ja estic  jo? I aquesta li va respondre: Per fer arribar un somriure on tu has deixat una llàgrima.
  • L'amistat és com una clau del més fràgil cristall. Obre les portes de la companyia i tanca les de la soledat però si aquesta clau es trenca... ningú la pot arreglar.
  • Alguns dels meus amics van arribar a la meva vida per fer-la millor però els que van marxar... la van fer fantàstica.
  • Els amics són aquells que apareixen del no-res per convertir-se en el teu tot. –Anggy-
  • La veritable amistat no té per què explicar res.
  • Quan em vaig fer gran vaig entendre que els meus amics no tenen per què ser extraordinaris per a ser perfectes, de fet les coses senzilles són les més ben fetes. -Edithsme -
  • La meva parella em va dir, les teves amigues o jo.  I ara de tant en tant l'estranyo.
  • Quan un amic ens demana alguna cosa, la paraula “demà” no existeix.
  • Somriu. Sóc el teu amic i estic amb tu!- Edithsme-
  • Un amic és aquell que creu en tu, encara que tu mateix, hagis deixat de fer-ho. 
  • Un amic és una persona amb la qual es pot pensar en veu alta.
  • La veritable amistat és com la fosforescència, resplendeix millor a les fosques.-Rabindranath Tagore-
  • Si la gent practiqués més l'amistat,  no tindria tanta necessitat de la justícia.-Aristòtil-
  • El que fa indissoluble l'amistat i multiplica el seu encant és un sentiment que li falta a l'amor...la certesa. -Honoré de Balzac-
  • L'amistat és animal de companya , no de ramat.-Plutarc-
  • L'amistat no demana res, excepte una mica de manteniment.-Georges Brassens-
  • La veritable amistat arriba quan el silenci entre dos transcorre de forma amena.-Erasmus de Rotterdam-
  • El millor mirall és un vell amic.-George Herbert-
  • Si fas amistat amb un coix, aprèn a coixejar.-Plutarc-
  • Provem l'or en el  foc i als nostres amics en l'adversitat.- Isòcrates-
  • Els veritables amics són difícils de trobar, difícils d'entendre i impossibles d'oblidar.
  • Als amics cal comptar-los dues vegades. A les bones per veure quants són i a les dolentes per veure quants queden.
  • El veritable amic és aquell que t'aguanta abans, durant i després que t'enamoris.
  • Els amics perfectes no existeixen. Els veritables, sí!
  • Els meus amics potser seran bojos, punyeters, un xic estranys i fins i tot una mica degenerats, però són els meus amics.
  • L'amic és aquell que comparteix “els menys” del teu present amb el convenciment que algun dia compartirà,  “els més “del teu futur.
  • La diferència entre un amic i un veritable amic és que el primer entén les teves paraules, però el segon entén els teus silencis.
  • L'amic t'observa mentre et cau  la primera llàgrima, t'eixuga la segona i té prou recursos per aturar la tercera.
  • Amics, són aquells que et veuen plorar i pregunten: A qui  s'ha de matar?-Pablo Escobar-
  • L'amistat és una història sense final. La resta són tan sols etapes.
  • Un amic és aquell que escolta allò que no vols dir.
  • Tinc pocs amics però els que tinc són els que necessito.
  • Amic no és el que et fa riure amb les mentides sinó el que et fa plorar amb les veritats.
  • Els amics estan per agafar-te en les caigudes i donar-te una empenta davant les indecisions.
  • Podria suportar, no sense mal, que morissin tots els meus amors, però embogiria si morissin  tots els meus amics.- Vinicius de Moraes-
  • La resposta, amic meu, la porta el vent.- Bob Dylan-
  • Perquè es perden els amics? Si es perden, és que no eren amics, perquè els amics són per sempre.
  • No és que els meus amics siguin unes males influències, el que passa és que la gent es deixa influenciar molt fàcilment.
  • Els amics entenen les teves paraules i et deixen en pau amb els teus silencis.-Edithsme-
  • Amics normals? No, no tinc.
  • Existeixen moments en què creus haver vist amics de tota mena però després arriba algú i t'adones que no.
  • Tu tries els teus amics però  als millors els tria el temps.-Edithsme-
  • Els veritables amics són aquells que es queixen tot el temps de la música que escoltes i  així i tot segueixen cantant amb tu.
  • L'amic no jutja, escolta.
  • Amb un amic al costat, cap camí és massa llarg.-Proverbi japonès-
  • No busco amics perfectes, busco amics veritables.
  • Els teus amics són aquells que et fan sentir gran quan estàs amb ells.
  • Els veritables amics són aquells que sempre estan a prop teu per cridar-te: No et rendeixis, continua!
  • Un veritable amic és aquell que arriba quan tots els altres han marxat i que es queda amb tu quan tots han desaparegut.
  • Un amic és el que sabent tot de tu, segueix sent el teu amic. -Kurt Cobain
  • Acceptar un favor de l'amic és fer-li un altre. - John Churton Collins-
  • Pren-te el temps que calgui en triar l'amic però sigues encara més lent en canviar-lo.
  • Ser amic és interpretar mirades, entendre silencis, perdonar errors, guardar secrets, eixugar llàgrimes, prevenir caigudes...
  • Bon dia, amb la fàbrica de millors amics? Sí, en què puc ajudar-lo? Tan sols trucava per avisar que em van donar el millor!
  • Potser tots t'abracin, menys jo i potser tots et festegin, menys jo. Potser tots et lloïn i vulguin demostrar-te la seva amistat, menys jo. Però vés amb compte! Potser algun dia tots et fallin, menys jo.
  • El vertader amic atura la teva caiguda abans que puguis tocar terra.-Pedro Pantoja-
  • No oblidis mai, qui va ser aquell que va estar amb tu quan ningú més podia.
  • L'amistat no admet simulació.
  • L'amistat és un vincle però mai  ha de ser una cadena. –Josep Mª Espinàs-
  • Un amic és aquella altra part de nosaltres mateixos en què ens recolzem quan tota la resta falla. -Edithsme-
  • Els amics són com les ulleres, sovint els necessites per veure les coses més clares.
  • Un bon amic és aquell que encara que bufin els mals vents no es mou i roman dret al teu costat. –Edithsme-
  • Déu va crear l'amistat perquè sabia que quan l'amor ens ferís, els amics serien l'única cura.
  • Un veritable amic és aquell que entreveu dolor en els teus ulls mentre els altres es deixen enganyar pel teu somriure.
  • Tingues tanta cura dels teus amics com de les teves fotografies. Situa'ls on millor els doni la llum. -Jennie Jerome Churchill -
  • Dóna'm un amic, tan sols un, que pugui acceptar tots els meus canvis d'humor. -Esther M. Clark-
  • L'amistat no necessita paraules.  -Dag Hammarskjöld-
  • No caminis davant  meu, potser no et segueixi. No caminis darrere meu, potser no et guiï. Camina al meu costat i sigues el meu amic. -Albert Camus-
  • No busquis l'amic per matar les hores, busca'l per viure-les. -Khalil Gibrán-
  • Mai és llarg el camí que condueix a la casa d'un amic. –Juvenal-
  • Quan estic amb un amic, no estic sol ni som dos. -Eustache Langlois-
  • No deixis que creixi l'herba al camí de l'amistat. –Plató-
  • No necessito amics que canviïn quan jo canvio, ni que assenteixin quan jo assenteixo. La meva ombra ho fa molt millor. –Plutarc-
  • Un amic és una persona amb la qual es pot pensar en veu alta. - Ralph Waldo Emerson-
  • Amic és aquell que coneix  el nostre arc de Sant Martí  d'emocions i sentiments, les nostres idees i els nostres judicis i  així i  tot no se sorprèn quan som nosaltres mateixos.
  • El veritable amic és aquell que es queda al teu costat quan preferiria estar en un altre lloc. -Len Wein-
  • Amic meu és aquell que em socorre, no el que em compadeix. -Thomas Fuller-
  • L'home més ric del món no és el que conserva el seu primer dòlar, sinó el que conserva el seu primer amic.  -Marta Mason-
  • La millor classe d'amic, és aquell amb qui et pots asseure al pati  i gronxar-te sense dir paraula per  després anar-te'n sentin com si haguessis tingut la millor conversa de la teva vida. -Jim Morrison-           
  • Un amic és aquell que et dóna la mà quan la necessites  però que també sap demanar-te-la.
  • L'amic és aquell ésser estrany que té  la sorprenent habilitat de veure't tal com ets i a sobre li agrades . –Edithsme-
  • Si un dia tens ganes de plorar, crida'm, no prometo fer-te riure però puc acompanyar-te en el teu plor. Si un dia decideixes fugir de tot, crida'm també, no intentaré aturar-te però podem parlar d'on. Si un dia no vols escoltar a ningú, crida'm, prometo no fer preguntes i romandre silent però si un dia em crides i no contesto, vine a veure'm, perquè potser aquell dia  et necessiti jo.
  • Desconfia de l'amic que promet estar sempre al teu costat, normalment és el primer a trobar la sortida.
  • L'amistat no són 500 amics al Facebook. L'amistat són els cinc amics que es van quedar amb tu quan les coses no t'anaven bé.
  • Una amistat vertadera no consisteix a ser inseparables, de fet consisteix a ser capaç de separar-se i no canviar.
  • Els vertaders amics es diferencien de la boira en el fet que mai desapareixen quan canvia la direcció del vent.
  • M'agraden els amics que tenen pensaments diferents perquè et fan veure els problemes des de tots els angles. - Nelson Mandela-




---------------------------------------------------------
70 frases d'amor  130 frases amor

     

 330 frases més boniques

440 frases més boniques 550 frases boniques 660 frases més boniques

 frases per a les dones

  

frases democracia i llibertat  770 frases més boniques

880 frases més boniques  90 frases de mort

Frases aniversari  Frases pares 

frases tristes amor  300 frases amor

400 frases amor  225 frases amics i amistat

frases positives per motivar  900 frases més boniques

250 frases dones  500 frases amor

150 frases mare  125 frases independència, justícia i llibertat

100 frases esperança  Les mil frases més boniques

100 frases sobre la COVID-19

frases nadal i any nou 2014   frases nadal i any nou 2015

frases nadal i any nou 2016  frases nadal i any nou 2017

155 frases nadal i any 2018  100 frases nadal i any 2019

125 frases nadal i any nou 2020

  

7 comentaris:

  1. Déu ni do, n'hi ha algunes que fan rumiar

    ResponElimina
  2. Els amics dels que es refereixen els aforismes malauradament gairebé no se'n troben. En el món actual som massa egoistes, no tenim temps per els altres, només ens interessen aquelles relacions que també ens puguin donar alguna cosa. S'ha vessat molta tinta sobre l'amistat. Ja ho deia Josep Pla que calia diferenciar entre amics, coneguts i saludats.

    ResponElimina
  3. Jo tambe tinc una amigano es egoista,es una amiga bona,per mi una amiga deveritat,m'ajudaquan li necesito,es casi com les frases que has escrit com una poema,es molt bonic i m'agradat.

    ResponElimina
  4. Jo tambe tinc una amiga,per mi ella es una amiga deveritat,encara que ens varallem avegades,pero tornem a ser amigues.Ella es una amiga especial per mi.
    M,agradat les frases de amics in d'amistat,es molt bonoc.

    ResponElimina
  5. de totes las frases no sé quina quedarme, pro me han ajudat molt. Gracias

    ResponElimina
  6. A mi m'han ajudat molt, jo ho he fet servir per a fer un amic invisible, tenia l'idea de fer-li un pòster a la nena que m'ha tocat amb frases d'amigues i dibuixos imprimits de nosaltres dues, li ha encantat a la persona, ja de pas, deixo aquesta idea per si algu la vos fer, Marta

    ResponElimina