Google+ Edithsme: 300 Frases d'amor i dos poemes per dir t'estimo

30/3/15

300 Frases d'amor i dos poemes per dir t'estimo

  • Que ha passat amb tu, temps, no ho curaves tot? –Justsmile Bitches-
  • Tu ets l'excepció de tot el que sempre vaig dir que mai faria.
  • Calla cor! No val la pena seguir bategant per aquest record.-Danns Vega
  • Qui estima pot estar equivocat de subjecte però mai de verb.

  • Per quan la ferida sana, un ja no és el mateix.-Edithsme-
  • Ha de ser pecat, tenir-te tantes ganes.
  • Sense amor, tots els petons tenen el mateix gust.
  • S'acosten temps difícils. Estimar és urgent!
  • Sempre m'ha agradat dir les coses pel seu nom, per això et dic amor.-Nit de lletres-
  • Tu allà i jo aquí. Algun dels dos ha d’estar en el lloc equivocat.
  • Amb l'amor siguem realistes, fem l'impossible.
  • Vam ser un conte curt que llegiré mil vegades.
  • L’amor arriba quan algú que coneix les teves cicatrius es queda per acariciar-les. -Benjamín Griss-
  • Ja voldrien algunes mans tocar com ho fan les teves paraules.
  • Vam ser allò que mai s’explica i que mai s’admet, però també allò que mai s’oblida.
  • Si no era amor, era vici, perquè mai cap boca em va fer tornar tantes vegades a la recerca dels seus petons.
  • Si te’n vas, vull veure’t marxar. Saber amb certesa que has marxat,  perquè sense adéus, l’amor i la mort, mai són oblit.-Alfredo Zitarrosa-
  • No és la teva absència el que fa mal  sinó la teva intermitència. Mai acabes de quedar-te ni tampoc acabes de marxar,  i així no es pot estranyar a qui no se'n va, ni oblidar a qui no s'acaba de quedar.
  • L'únic que em dol de morir-me és que no sigui d'amor.-Gabriel García Marquez-
  • Qualsevol que tingui seny es tornaria boig per tu.
  • Perdona per aprendre a estimar-te en tan poc temps, però sabia que encaixaries perfectament en allò que mai vaig buscar però que sempre vaig necessitar.
  • Tu segueixes sent el primer que penso quan em demanen que demani un desig.-David Sant-
  • Mai vaig imaginar que el pont entre la bogeria i l'amor fos la vora dels teus llavis. -David Sant-
  • El que més m'agrada de tu és precisament allò que els falta a les altres.
  • Un sempre recorda aquells petons on es va oblidar de tot.
  • De vegades no queda més remei que arrancar-se la gent de l'ànima i a sang freda. -Nit de lletres-
  • Hi havia alguna cosa que sempre ens feia tornar. No sé ben bé que era, si era l'amor, o si mai marxàvem del tot. 
  • Somriu, no deixis que el món sàpiga com pateixes.
  • És difícil seguir quan el cor vol  recordar i s'oblida de bategar.
  • Alguna vegada tots ens enamorem de qui va arribar sense avisar i va marxar sense acomiadar-se.
  • Sento molt contradir-te però no et vaig buscar perquè em faltés alguna cosa, al contrari, tenia tant que volia compartir-ho amb tu.
  • El petó és un dolç moviment que la natura ha inventat per tancar converses quan les paraules es tornen inútils.
  • El veritable amor perdona? No senyors, estan equivocats, el veritable amor no traeix.
  • L'amor és tot allò que dura el temps exacte per a ser inoblidable. -Mahatma Gandhi-
  • Els amors eterns són els més breus.
  • L'amor madur és energitzant, l'immadur esgotador.
  • No es pot forçar a un cor a passar per on no vol.
  • Abans de fer l'amor cal rentar-se les mans, sacsejar els records, remullar els desitjos, ficar-se entre llençols nets i sense suors vells. Cal fer el que calgui fer, sentir fins a l'esgotament i si queda algun dubte, començar de nou.
  • Estimo tot el que no és meu, tu per exemple.-Blanca Varela-
  • Ja n'hi ha prou! T'han trencat el cor, no les cames, així que segueix endavant.
  • No és l’amor el que fa mal sinó les persones que no saben estimar.-Paz interior-
  • T'estimo com s'estimen certes coses fosques, secretament, entre l'ombra i l'ànima. -Pablo Neruda-
  • Quan el temps passi i tu m'oblidis, de manera silenciosa viuràs en mi, perquè en la mitja ombra dels meus pensaments, tots els records em parlaran de tu.-Béquer-
  • Algunes vegades l'amor de la teva vida ve després de l'error de la teva vida.
  • Hauries d'estar aquí, on vull i no allà, on t'estranyo.
  • El teu cos nu hauria  de pertànyer només a aquells que abans s'haguessin enamorat de la teva ànima nua.-Charles Chaplin-
  • T'estimo perquè ja no sé què més fer amb tu. T'he enyorat, t'he buscat, t'he odiat i sempre, sempre acabo estimant-te.
  • No existeix pitjor nostàlgia que enyorar allò que mai va passar.
  • Vam voler ser tant que se'ns va oblidar ser alguna cosa.
  • L'amor es construeix entre dos éssers sencers, no entre dues meitats que es necessiten per sentir-se completes. – J. Bucay-
  • Tu ets la casualitat més bonica que ha arribat a la meva vida.
  • Si no puc acceptar-te tal com ets, et deixo anar,  perquè seguir desitjant que siguis diferent ens condemna als dos.-Julio Bevione-
  • Ni tu est per a tant, ni jo per a tant poc.
  • El veritable problema és que et vas enamorar de les meves flors i no de  les meves  arrels, i quan va venir la tardor no vas saber què fer amb mi.
  • No és el teu somriure el que em torna boig, és el fet de saber que somrius per mi.
  • L'amor no necessita ser perfecte, només necessita ser veritable. -Marilyn Monroe-
  • Que difícil és dir-li “hola” a qui abans li deies “t'estimo”
  • No siguem res. He sentit a dir que dura per sempre.
  • No aconsegueixo dormir. Tinc una dona travessada entre les parpelles. Si pogués, li diria que marxés però tinc una dona travessada a la gola.-Eduardo Galeano-
  • Trobar algú que t'estimi no és difícil, el difícil és trobar algú que no deixi de fer-ho.
  • Queda't amb qui et besi l'ànima, la pell te la pot besar qualsevol.
  • Estimada, tinc Alzheimer, així que a partir d'ara hauràs de recordar-me cada matí el molt que ens estimem.
  • No vols parlar amb mi? Doncs digues-li al teu orgull que el meu li envia una cordial salutació.
  • L'amor a primera vista és fàcil d'entendre, el veritable miracle  és que dues persones es mirin amb amor durant tota una vida. -Amy Bloom-
  • Si penses que amb aquest somriure em convenceràs, vull deixar ben clar que estic completament d'acord amb tu.
  • Ningú pot pertànyer mai a ningú. L'amor és un contracte lliure que comença amb una espurna i pot acabar de la mateixa manera.-Isabel Allende-
  • L'única manera d'oblidar a una dona és convertir-la en literatura.-Arthur Miller-
  • Sé perfectament que tu no vas néixer per a ser meva, però que puc fer si t'estimo.-Edithsme-
  • El secret rau a abraçar-la sense que ella t'ho demani i estimar-la senzillament perquè ella és ella.-Edithsme-
  • Si no puc ser el llapis que dibuixi la teva felicitat seré la goma que esborri la teva tristesa.
  • No se'm donen bé les paraules però si em deixes estimar-te, descobriràs amb les meves carícies el que no et sé dir.
  • Qui no va ser capaç d'estimar-te tal com ets, no mereix ni tan sols que el recordis.
  • La part més trista de la nostra història és que els dos sabem que no acabarem junts. -Danns Vega-
  • M'agrada la teva manera d'ignorar-me i és per això que espero , t'agradi la meva manera d'anar-me'n. -Martha-
  • Jo vull ser l'etern motiu del teu constant somriure.-Edithsme-
  • De què em serveix algú que s'enamori de les meves virtuts?  Quan algú es torni boig pels meus defectes, aquell dia parlarem d'amor.
  • Si no ets capaç d'estimar els meus dimonis, no em treguis del meu propi infern.
  • Amb amor, tot.
  • Aprèn a dir “m'estimo” abans de dir “t'estimo”
  • No vull fer tard per dir-te que t'estimo.
  • Quan el cel decideix salvar un home, li envia l'amor.-Lao Tse-
  • Cap relació és una pèrdua de temps perquè si no et va donar el que buscaves, et va ensenyar el que necessitaves
  • Els amors s'accepten tal com són i per norma general no es demanen explicacions. -Gabriel García Marquez-
  • Tu ets qui ets. Tu no ets qui jo vull que siguis, tu no ets qui vas ser abans, tu no ets com a mi em convé que siguis, tu no ets com jo vull que siguis, tu ets tu, i tu ets qui ets i per això mateix t'estimo.
  • El més trist seria que quan tu poguessis, jo ja no volgués.
  • El millor del món és una abraçada amb gust de “sóc aquí amb tu, i mai et deixaré”
  • No t'amoïnis perquè segur que en algun moment proper apareixerà algú en la teva vida que encendra les llums que altres van apagar
  • No vull ser aquell record que et faci plorar, sinó aquell que t'inspiri a lluitar pel que realment desitges.
  • No torna qui va marxar encara que retorni.
  • L'has d'abraçar fort mentre hi és, no quan estigui a punt d'anar-se'n.
  • Sempre et porto amb mi. No molt a prop però si molt a dins.
  • Una de les decisions més difícils de la vida, és triar si has d'allunyar-te o val la pena intentar-ho una mica més.
  • El més important no és quant t'estimen sinó com ho fan.-Walter Riso-
  • L'amor és allò que et fa somriure quan ja no pots més.
  • No marxis amor que encara no he acabat d'estimar-te.
  • No serveix de res tenir algú amb qui despertar si et despertes pensant en algú més.
  • Ella era el tipus d'amor que recordaria per sempre però no el tipus d'amor que duraria per sempre.
  • I Déu va dir: facis el més bell d'aquest univers, i vas aparèixer tu.
  • Elegeix un amant que et miri com si tu fores pura màgia. -Frida Kahlo-
  • L’amor neix del desig sobtat de fer etern el que és passatger.-Ramon Gómez de la Serna-
  • Estima a qui accepti amb un somriure  la teva bogeria.


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

70 frases d'amor 130 frases d'amor 400 frases amor
 



XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX




XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

     

 330 frases més boniques

440 frases més boniques 550 frases boniques 660 frases més boniques

 frases per a les dones

  

frases democracia i llibertat  770 frases més boniques

880 frases més boniques  90 frases de mort

Frases aniversari  Frases pares 

frases tristes amor  300 frases amor

400 frases amor  225 frases amics i amistat

frases positives per motivar  900 frases més boniques

250 frases dones  500 frases amor

150 frases mare  125 frases independència, justícia i llibertat

100 frases esperança  Les mil frases més boniques

100 frases sobre la COVID-19

  

   


frases nadal i any nou 2014   frases nadal i any nou 2015

frases nadal i any nou 2016  frases nadal i any nou 2017

155 frases nadal i any 2018  100 frases nadal i any 2019

125 frases nadal i any nou 2020  


  




1 comentari: