Google+ Edithsme: 130 frases per desitjar un Bon Nadal i un feliç Any 2017

6/12/16

130 frases per desitjar un Bon Nadal i un feliç Any 2017

  • Et desitjo que aquest 2017 sigui el principi del viatge a on sempre has volgut anar. Feliç Any!
  • Si aquest 2017 has de cometre errors, procura que siguin nous. Per un any ple d'errors meravellosos!
  • S'acosta la Nit de Cap d'any. Quins nervis! Encara no sé que em posaré, si el pijama verd o el de ratlles
  • Et desitjo que en aquest 2017 siguis tan feliç que no sàpigues si vius o somies. Feliç Any Nou!
  • Deixa't de ximpleries i d'acomiadar el 2016 com tothom pensa que ho hauries de fer. A prendre pel sac l'any que ha passat. El millor que pots fer a la Nit de Cap d'Any és rebre el 2017 amb un parell d'ous i preparar-te per als següents 365 dies perquè segur que aquest any vinent tindràs de tot i molt. Perquè t'ho mereixes, perquè tu ho vals, perquè tu ets tu i no et voldria d'altra manera. Així doncs, benvingut 2017, estem preparats!
  • A partir de cert punt no existeix retorn. Aquest és el punt des d'on cal començar l'any vinent. Estàs preparat? Feliç 2017!
  • He decidit que en aquest 2017 algú haurà de morir; sigui el teu record o la meva dignitat.
  • Avui m'he recordat de les persones que més estimo. Aquelles que curen l'ànima amb una abraçada. Aquelles que sents riure i t'omplen d'alegria el cor. Avui m'he recordat dels que veig poc però als que mai oblido. Avui m'he recordat de tu. Gràcies per existir. Feliç Any 2017!
  • Aquesta Nit de Nadal, el Samsung Galaxy Note 7 va a l'esquerra o a la dreta de la sogra?
  • Aquest 2017 menys WhatsApp i més visites inesperades. Això és tot el que necessitem. Per un any ple de bones companyies. Feliç 2017!
  • Feliç 2017! Et desitjaria el millor però ja ho vas tenir.
  • Caure mil vegades i aixecar-se de nou, en això consisteix la vida. Així doncs, aquest 2017 viu plenament que ja m'encarregaré jo de comprar les tiretes. Feliç Any!
  • Bon Nadal per a tothom i un any 2017 amb més pernil per a tots i menys xoriços.
  • Les millors coses que ens passen, mai vénen soles, i aquest any ho he confirmat, et tinc aquí, amb mi, al meu costat. Feliç Any Nou!
  • M'han dit que només es viu una vegada, i aquí estic, esperant a veure si aquest 2017 em toca.
  • He decidit que tu siguis el meu últim desig d'aquest 2016 i el primer pensament del 2017. Feliç Any Nou, amor!
  • Missatge núm. 9.978: Aquest és un missatge original i personalitzat només per a tu. Bones Festes!
  • Aquest mati, m'he trobat un àngel i m'ha concedit un desig. El meu desig ha estat que em segueixi estimant la persona que està llegint això. Feliç Any Nou!
  • Aquest 2017 he decidit felicitar només a la gent més bella que conec i com la llista és tan llarga he decidit començar pels millors. Feliç Any Nou!
  • El meu desig de felicitat més sincer per a tots aquells als que els agrada dormir però s'aixequen aviat per fer feliços els altres, per als que encara es saluden amb un petó, per als que arriben tard i no s'inventen cap excusa, per als que cauen mil vegades i s'aixequen altres tantes, per als que somriuen malgrat tot, pels que creuen en si mateixos i per als que et deixen l'abric quan fa fred. Per als que no tenen res i malgrat això et regalen el més valuós, el seu temps. Per a tots aquells que estimen sense condicions i fan d'aquest món un lloc millor. A tu que ets un d'ells, Feliç Any Nou!
  • Aquest 2017, somia però no et quedis adormit. Feliç Any Nou!
  • Desitjo que en aquest 2017 ningú et prengui el dret de lluitar pel que realment desitges. Feliç Any!
  • La vida sempre t'ofereix una segona oportunitat, i aquesta es diu 2017.
  • Avís urgent a la població: recordeu que el 7 de gener a les 8 del matí, cal retardar la bascula 5 kg. Feliç Any!
  • En aquestes festes anem a riure'ns de tot, perquè ja hem comprovat que la tristesa no es cura amb més tristesa. Per un 2017 ple de rialles i segones oportunitats!
  • Aquest 2017 et convido a somriure. Pago jo. Feliç Any Nou.
  • Aquest 2017 somriu molt, és la millor segona cosa que pots fer amb els llavis.
  • Aviat començaré un viatge meravellós i m'agradaria molt que m'acompanyessis. Vaig a la recerca de l'arc de Sant Martí on segur que podré fer realitat els meus somnis de pau, amistat i germanor. Somnis on la gent s'estimi i on l'odi mai guanyi l'amor. Però per a això necessito els millors companys de viatge que pugui trobar per omplir tots els vagons d'un tren anomenat il·lusió. M'acompanyes?
  • Aquest 2016 hauria pogut estar bonic però tu l'has fet perfecte.
  • Aquest 2016 he après tant dels meus errors que estic pensant a cometre'n uns quants més l'any vinent. M'acompanyes?
  • Aquest 2017, t'espero o t'oblido?
  • Si aquest 2017 has d'inventar alguna cosa nova, que sigui un final feliç. Bon Any!
  • Desitjo que aquest 2017 et passi de tot i que tot sigui bonic i bo.
  • Urgent! Si aquestes festes reps una cistella de Nadal amb algun pernil o un sobre amb diners d'algun familiar. NO els acceptis!!! Són virus. Torna'ls immediatament i posa la meva adreça al sobre. Jo tinc un antivirus genial, i a més, és el meu deure com a amic. Bones Festes!
  • Als que han suportat les meves bogeries en aquest 2016, gràcies!!! Tan sols avisar-los que en aquest 2017 empitjoraré ràpidament. Sigui com sigui, bones festes a tots!
  • Ni et passi pel cap culpar el 2017, ja eres gras des del 2016. Però és igual, a mi m'agrades tal qual.
  • Aquest 2017 he decidit ser lliure però si pel camí les meves cames s'emboliquen amb les teves, prometo no queixar-me.
  • Si algú coneix al guionista de la meva vida, per favor, digueu-li que no sigui ronyós i que en aquest 2017 li afegeixi una mica més de sexe i rom a la meva història.
  • Ja he arribat, et queden dos desitjos més per aquest 2017.
  • El meu desig per a aquest 2017 és que totes aquelles persones a les quals he enviat a la merda durant el 2016 arribin sanes i estàlvies al seu destí.
  • Objectiu 2017: Que ningú, ningú, t'esborri el somriure.
  • Us recordo que els que beuen i beuen i tornen a beure, són els peixos del riu, per a tots els altres seran 1.500 euros i 6 punts del carnet. Bones Festes!
  • Un brindis per tota aquella gent que ha tingut la sort de conèixer-me en aquest 2016, un altre per a tots els idiotes que m'han deixat anar i un últim per als afortunats que em coneixeran l'any vinent. A tots ells, Bon Any!
  • Recordeu! El pitjor de beure com si no hi hagués un demà, és que sí que n'hi ha i a més amb fotos. Així que compte i feliç 2017!
  • El meu propòsit per aquest 2017 és perdre pes i guanyar seny. A veure si aquesta vegada no ho faig a l'inrevés com cada any.
  • No deixis per al pròxim 2017 als que hagis d'enviar a la merda aquest 2016. Aprofita i avança feina, corre, encara et queden uns dies perquè acabi desembre.
  • El meu propòsit per a aquest 2017 serà tractar a les persones exactament com m'han tractat a mi en el 2016. Algunes estaran molt contentes, altres haurien de començar a preocupar-se. Sigui com sigui, un brindis per totes elles!
  • El meu desig per a tu en aquest 2017 és que deixis d'esperar. Que deixis d'esperar que sigui divendres, a què sigui estiu, a què arribi el moment perfecte. Que deixis d'esperar per enamorar-te, per deixar de fumar, per perdre pes. El meu desig per aquest any que aviat comença és que deixis d'esperar que passi la vida, perquè la felicitat arriba quan deixes d'esperar i et decideixes simplement a viure. Per un any ple de vida!
  • Que aquest 2017 tot el bo et segueixi, et trobi, t'abraci i es quedi amb tu, i que tota la resta passi de llarg i desaparegui. Per un any ple d'esperances i bonances!
  • Per aquest 2017 que aviat comença, agafa una mica de roba, molta força i un bon vi. Ens en sortirem. Sempre junts!
  • Ha arribat l'hora d'apagar els llums i encendre els estels. Ha arribat l'hora de donar vida als somnis. Feliç 2017!
  • Recorda que en aquest Nadal, el millor regal per a la teva sogra és un Samsung Galaxy Note7.
  • La vida és massa curta per preocupar-se contínuament per el que els altres diuen de tu. Així que aquest 2017, diverteix-te, sigues feliç i deixa que parlin.
  • Estat civil: esperant el 2017 per veure si em passen tots els mals.
  • Benvolgut fetge, això no és fàcil de dir, però tenim compromisos nadalencs i cal ser forts.
  • Un minut de silenci per tots els cossos bells que es perdran aquestes festes a causa dels abundants tiberis.
  • Per a aquest 2017 necessito urgentment enemics nous, aquests del 2016 ja em comencen a caure bé!
  • El problema no és el Nadal, el problema és desenredar les llumetes!
  • Aquest 2017, salvem la terra. És l'únic planeta on tenen cervesa!
  • L'únic ritual que has de fer per a aquest Any Nou és posar-li pebrots als següents 365 dies. Amb això n'hi haurà prou. Feliç 2017!
  • Aquest 2017 corre rere els teus somnis. Si no els atrapes, almenys t'aprimes.
  • Si no saps que posar-te aquestes festes, posa't gras. Feliç Any!
  • Feliços somnis nous, feliços nous dies, felices noves decisions, feliç nou tu, feliç nova vida, feliç Any Nou, feliç 2017!
  • Estimo la gent detallista, no la de comprar regals, sinó la de regalar moments. Per un 2017 ple de detalls i de moments feliços!
  • Per a totes aquelles persones que no em suporten, els faig saber que l'any que bé seré pitjor. Atentament, Jo.
  • 2016, gràcies per totes les lliçons. 2017, estic preparat!
  • Twitter t'ha fet pensar que ets més savi del que realment ets. Instagram que ets un gran fotògraf i Facebook que tens un munt d'amics i que tots ho són de veritat. Aquest 2017 serà dur, així que prepara't!
  • Per a aquest 2017, et desitjo que ni un sol dia et falti la felicitat, ni el bon sexe, ni la llibertat, ni una bona ampolla de vi per destapar, ni l'amor en abundància, les ganes de viatjar, un bon llibre i un munt d'amics. Per un Any Nou espectacular!
  • Dels mateixos que es van inventar el Black Friday, i el Cyber Money, ara arriba, Sense Un Duro January.
  • A tots els amics que durant aquest 2016 m'han enviat cadenes i cadenes que prometien fortuna, salut i diners, els aviso que no han funcionat, així que per al 2017 els hi demano, si us plau, que m'enviïn directament els diners.
  • He decidit passar unes festes tan bestials que després només em caldrà recuperar la meva dignitat, canviar-me de nom i anar-me'n del país. Feliç 2017!
  • Un brindis pels que m'han fallat en aquest 2016, perquè serà més que probable que m'importin una merda en el 2017.
  • Estimats Reis d'Orient, si aquest any també m'heu de portar carbó, no us oblideu de les mitjanes, la botifarra i la cansalada, que l'any passat els vaig haver de comprar jo!
  • 5 continents, 204 països, 809 illes, i jo aquí solter i tu allà perdent-me. Alguna cosa va malament. Val més que ho arreglem aquest 2017!
  • Aquest 2017 m'he proposat no caure en cap temptació, ara bé, si m'empenys, no sé què faré.
  • Aquest 2017 cal ser feliços encara que sigui només per fotre als envejosos.
  • Abans de burlar-vos dels nens que encara creuen en el Pare Noel, recordeu que encara hi ha molts adults que creuen en Rajoy. Per un 2017 en què tots tornem a ser petits!
  • No culpis al desembre, al Nadal o l'Any Nou. Des de juliol ja estaves gras.
  • He decidit que aquest 2017 si me'n vaig a l'infern, que sigui per fill de puta i no per gilipolles, i és que el 2016 m'ha ensenyat que un madura amb els danys i no amb els anys.
  • Un 2017 junts? No sé, pensa-ho!
  • Sigui el que sigui el que decideixis fer aquest 2017, assegura't que et faci feliç. Bon Any!
  • Aquestes festes, recorda... no és el mateix estrènyer la mà dreta d'un amic, que prémer el botó dret d'un ratolí. Surt de casa i gaudeix amb els que més t'estimes!
  • A totes les persones que m'han aguantat aquest any, els informo que l'any que bé seré pitjor.
  • Aquest 2017, menja't el món, no el cap.
  • No, no pateixo d'amnèsia, el que passa és que he decidit recordar tot el bonic del 2016 i oblidar tot el que m'ha fet mal. A això se li diu memòria selectiva i és molt saludable tenir-la.
  • Dia 610. Segueixo a IKEA i començo a sospitar que les salsitxes del restaurant estan fetes de gent que com jo, van intentar sortir d'aquí abans que acabessin les festes i no ho van aconseguir. Per si faig tard, feliç 2017, 2018 i 2019, que a veure per quan podré sortir d'aquí.
  • A partir d'ara mateix em declaro en "Modus Nadalenc on" Qualsevol festa, gresca o tiberi, podeu comptar amb mi!
  • Als meus amics de sempre, als nouvinguts, als que estan a prop i també als que estan lluny, als que conec de sempre i al que conec de menys, als que estan a estones i als que estan sempre, a tots, tots, Bones Festes i Any Nou!
  • He decidit no desitjar-li res dolent a ningú en aquest 2017 perquè estic convençut que més tard o més d'hora cada un rep el que es mereix. Així que a tots ells els desitjo només el que els hi pertoca. Bon Any a tots!
  • Aquest 2017 has de posar-li collons a la vida, de vegades amb una abraçada i d'altres amb un "vés-te'n a la merda"
  • Que en aquest 2017 tinguis més sexe que no problemes!
  • Aquest 2016 he enviat a molta gent a la merda, però tranquils perquè encara queden alguns dies perquè acabi desembre i tinc temps d'enviar-ne uns quants més.
  • Ni or, ni mirra, ni encens. Aquest any vull un llibre immens.
  • Aquest 2017 sigues feliç i no et distreguis!
  • Que tal si en aquestes festes ens abracem sense celebrar res!
  • Si aquest 2017 has de seguir publicant els teus problemes al Face, per favor, publica també quan els resols i com, perquè després, un es queda preocupat, sense saber com han acabat.
  • Aquest 2017, parleu amb els Maies, han canviat la data per al 2022!
  • Aquest 2017, abandonem les certeses i visquem simplement, perquè el cert és que ja no podem estar segurs de res.
  • Parlar dels nostres problemes és la nostre major addicció. Trenca l'hàbit i aquest 2017, parla només de les teves alegries.
  • En aquest 2017, que arribi qui hagi d'arribar, que marxi qui hagi de marxar, que faci mal el que hagi de fer mal, que passi el que hagi de passar.
  • He decidit que en aquest 2017 a mi només m'omplin de detalls i no de dubtes com cada any.
  • En aquest 2017, que no t'enganyin! Els únics que donen treball són els fills.
  • Mai tinguis por de les ombres, només constitueixen un indici que en algun lloc proper hi ha una llum resplendent. Per un 2017 ple d'ombres i llums resplendents.
  • El temps posa a cadascú al seu lloc però si a principi d'aquest 2017 vas enviant a alguns a la merda, doncs avances feina i tot això que et treus de davant.
  • Aquest 2017, siguem solidàries. Donem els nostres ex a les més necessitades!
  • Tant de bo, aquest 2017, Déu et guardi ... i tant de bo no se'n recordi d'on!
  • Per si en aquest 2017 m'he de morir i m'he de convertir en un ésser de llum, ja tinc feta la llista dels que vull electrocutar. Feliç Any a tots!
  • Aquest 2017, no demano que m'estimin ni més ni menys, amb què no em fotin serà suficient.
  • En aquest 2017 no t'oblidis de cuidar-la per si més endavant en comptes de veure-la et toca imaginar-la.
  • Aixeca't del terra, crida corre, fuig del passat i viu el present ... Ara ets molt més fort i aquest és el teu any, endavant, tu pots!
  • Si el 2016 et crida, no li contestis, no té res de nou que oferir-te. Tu centra't només en el 2017!
  • No esperis el 2017 creient que serà un bon any, comença el primer dia sabent que depèn de tu fer que ho sigui. A per ell, campió!
  • En aquest 2017 necessito algú que em comprengui... perquè després m'expliqui.
  • L'únic vestit que s'adapta a tots els cossos és una abraçada, així que en aquest 2017, abraça, abraça i abraça!
  • Un dels majors plaers d'aquesta vida és aconseguir allò que altres van dir que no aconseguiries, així que en aquest 2017, corre, vés, i fes que passi. Aquest és el teu any!
  • El valor de les coses no està en el temps que duren sinó en la intensitat amb què succeeixen. Per això existeixen moments inoblidables, coses inexplicables i persones incomparables. Per un 2017 ple de totes aquestes coses!
  • Si en aquest 2017, algú no et vol a la seva vida, no t'amoïnis, no tothom està acostumat als luxes.
  • Abans que res somriu, és el primer pas per tenir un any genial. Feliç 2017!
  • Facis el que facis sempre et criticaran, així que en aquest 2017, fes el que et vingui de gust.
  • En aquest 2017, si ens hem d'arrugar que sigui de tant riure.
  • Comença l'any amb un somriure i veuràs el divertit que és anar per la vida desentonant amb tothom. Feliç 2017!
  • En aquest 2017, treu poder a tot el que et pertorbi!
  • Si en aquest 2016 has pogut estimar tant a la persona equivocada, imagina't quant podràs estimar a la correcta en aquest 2017.
  • Les hormones les esvalota qualsevol, les neurones no. Per un 2017 ple de neurones alterades.
  • Arriba un moment a la vida en què ja no prens qualsevol cosa, no escoltes qualsevol música ni et fumes a qualsevol persona. Alguns li diuen a això salut, jo li dic tenir amor propi. Per un 2017 ple de salut i d'amor propi!
  • En aquest 2017 a mi no m'enviïs petons i abraçades, a mi, véns i me'ls dónes, ha quedat clar!
  • En aquest 2016 m'he adonat que és inútil tenir principis, així que per aquest 2017 he decidit tenir només finals i si pot ser, feliços
  • Aquest 2017 he decidit canviar a les persones que em fan perdre el temps, per aquelles que em facin perdre la noció del temps.
  • Diuen que ningú canvia de la nit al dia però s'equivoquen, un pot aixecar-se un matí i dir, ja no més. Per un 2017 ple de molts "Ja no més"
  • En aquest 2017 segueix els teus somnis, ells saben el camí.

                       KEEP CALM and HAPPY 2017



frases nadal any 2013 i 2014 

frases Nadal i any 2016 155 frases Nadal i Any 2018

100 frases nadal i any 2019  125 frases de nadal i any nou 2020
 



_________________________
70 frases d'amor  130 frases amor

   

 330 frases més boniques

440 frases més boniques 550 frases boniques 660 frases més boniques

 frases per a les dones

  

frases democracia i llibertat  770 frases més boniques

880 frases més boniques  90 frases de mort

Frases aniversari  Frases pares 

frases tristes amor  300 frases amor

400 frases amor  225 frases amics i amistat

frases positives per motivar  900 frases m´es boniques
250 frases dones  500 frases amor

150 frases mare  125 frases independència, justícia i llibertat

100 frases esperança  Les mil frases més boniques

100 frases sobre la COVID-19


  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada