Google+ Edithsme: 225 Frases sobre els amics i l'amistat

15/6/17

225 Frases sobre els amics i l'amistat

  • Amic és aquell que quan et trenques et recompon amb els seus propis trossos.-Edithsme-
  • Un veritable amic és aquell que deixa de banda les seves lluites per acompanyar-te en les teves batalles.- Edithsme-
  • Si mai no has estat una mala influència, has fracassat com amic.
  • Els amics són aquells éssers estranys que sense cap motiu et busquen i sense cap vincle es queden.-Edithsme-
  • Els bons amics estan fets d'acer inoblidable.
  • Coneixes aquelles amistats amb les quals t’has d'esforçar per mantenir-les o s'acaben? Doncs apa, a desfilar una darrera l'altra.
  • Jo sóc la classe d'amic que fins i tot t’ajudarà a amagar un cadàver, però si em traeixes, recorda que sé com amagar un cadàver.
  • Els únics amics que valen la pena són aquells que te la treuen.
  • Amistat és aguantar al teu amic quan aquest està enamorat i també quan deixa d'estar-ho.-Edithsme-
  • Quan les penes t’ofeguin, els teus amics et faran surar.
  • Amb la feinada que tinc per fer amics i ara ve el psicòleg i em diu que són tots imaginaris!
  • Els veritables amics són aquelles extraordinàries persones que fan que les coses petites es tornin grans quan estàs al seu costat. - Edithsme-
  • L'amistat es mesura per moments, mai per temps.
  • Tinc una pregunta que de vegades em tortura, estic boig o els bojos són els meus amics?
  • La veritable amistat és la que accepta, perdona i oblida. Encara que faci mal.
  • Jo amb els amics faig el mateix que amb el pa de motlle, trec els bordes.
  • Hi ha dos tipus d'amics, els que facis el que facis t’acompanyen, i els que facis els que facis s'allunyen.-Edithsme-
  • Un veritable amic és aquell que et pren de la mà i et toca el cor.-Gabriel Garcia Marquez-
  • Hi ha amics que estan, estiguin on estiguin.-Edithsme-
  • Un veritable amic és aquell que quan tu caus ell també es fa mal.-Edithsme-
  • Quan la vida et posa a prova i tu perds les esperances arriben els teus amics amb les seves bogeries i les seves rialles i te les tornen totes.-Edithsme-
  • Quan la vida et regali amics extraordinaris, no t'estranyis, potser te’ls mereixes.
  • Amics perfectes? No gràcies, jo els vull bojos, malcarats i imperfectes, d'aquells que t'armen un bon pollastre quan has perdut el nord i t’alcen quan et sents vençut.-Edithsme-
  • Els veritables amics t’apunyalen de front. -Oscar Wilde-
  • Hi ha dos tipus diferents d'amics, els que si et tornes boig s'allunyen i els que t'acompanyen en la teva bogeria.-Edithsme-
  • Un fa el que pot i els amics la resta.-Andreu Buenafuente-
  • Els veritables amics no s'ofenen quan els crides, et deixen espai, després somriuen i per últim et criden més fort.-Edithsme-
  • Hi ha qui presumeix per res, hi ha qui presumeix per tot, jo presumeixo d'amics, perquè amb ells ho tinc tot. -Edithsme-
  • Amic és aquell que veu clar quan tu t'has quedat a les fosques.-Edithsme-
  • Quan ets a dalt, els teus amics saben qui ets, quan estàs a baix, tu saps qui són els teus amics.
  • Els amics són aquells que escolten el que dius, fins i tot quan no els hi dius res.-Edithsme-
  • Amic és aquell que et creu fins i tot quan sap que l’enganyes i que et defensa fins i tot quan et sap culpable.-Edithsme-
  • Tots tenim un amic que troba l'amor de la seva vida cada dos mesos
  • Un amic, és aquell que és capaç de fer coses esplèndides amb les teves misèries.- Carlos Soler-
  • Els amics són aquells que continuaran estant amb tu quan ella se’n vagi.-Edithsme-
  • De tots els meus amics he après alguna cosa en aquesta vida però les lliçons més importants les he après d'aquells que vaig pensar que eren els meus amics.-Breslev co-
  • Els veritables amics duren fins al final, la resta són només etapes del passat.
  • Sóc de pocs amics perquè mai he estat bona per a col·leccionar hipòcrites.
  • L'amistat és l'únic que t'empeny cap amunt quan la resta del món s'entesta a tirar-te cap avall. -Edithsme-
  • Si les teves amigues no odien a qui tu odies no són les teves amigues. Està escrit a la Constitució.
  • Enrere van quedar aquells que avui no necessito nomenar, i ara només queden aquells amics que sempre hi són, aquells que et diuen, t'ho vaig dir, i després t’abracen tan fort que et salven de la tempestat.-Kelber Torres-
  • Els amics són com la música, alguns són poesia i altres tan sols soroll.
  • Típic. Tenir amics que no entenguin el significat de "mira dissimuladament".
  • Un veritable amic és capaç de convertir els petits instants en grans moments.-Edithsme-
  • Que es foti el món i la gent al seu voltant, tot el que necessites és un veritable amic, a la teva família i el teu dit mig, ben amunt.-Kristen Stewart-
  • Darrere de totes les grans dones sempre hi ha una amiga boja que l'anima constantment.
  • Cal anar amb compte en triar als amics, perquè irremeiablement, un acaba semblant-se a ells. -Edithsme-
  • Els amics són la forma més estranya que té el cel de disculpar-se per algunes de les persones que se'ns creuen accidentalment en el camí.-Edithsme-
  • No hi ha res impossible en aquesta vida, excepte organitzar una sortida amb els amics. Aquí si que es necessita que s'alineïn les galàxies perquè això passi.
  • El pitjor dels meus amics, no és que siguin una mala influència sinó que tenen bones idees.-Edithsme-
  • Tots tenim un amic que travessa el carrer pensant-se que és immortal.
  • Els meus amics no es droguen. La seva bogeria és natural. -Edithsme-
  • Prefereixo mil vegades tenir un amic que em digui fill de puta a un fill de puta que em digui amic.
  • Ni som els millors, ni tampoc som invencibles, però si ens busques ens trobaràs perquè som els teus amics.
  • Amic és aquell que té la valentia de mirar-te als ulls mentre et canta les veritats i el coratge d'escoltar-te mentre li expliques les teves raons. -Edithsme-
  • Déu va crear als amics, perquè sabia que quan l'amor ens fes mal, ells serien la nostra millor cura.
  • Sense amics bojos, no tindríem moments bojos.
  • Un amic és aquell que t'escolta quan ningú més et presta atenció.-Edithsme-
  • Els amics són aquelles persones màgiques que saben arrencar-te una resplendor fins i tot quan els teus llums s'estan apagant. Aquests són els que has de tenir sempre al teu costat.
  • Certes persones són com l'aigua en el desert, semblen amics però són només miratges.
  • M'agraden els amics que respecten, el temps, el silenci i també l'espai.
  • Hi ha dos tipus d'amistat; les de a veure si ens veiem i les que sempre estan encara que no les vegis.
  • El riure no és un mal començament per a una gran amistat, i sens dubte està lluny de ser un mal final.
  • De tant en tant és bo sacsejar l'arbre de l'amistat perquè caigui la fruita podrida.
  • La veritable amistat és com la fosforescència, resplendeix millor en la foscor.
  • M'agraden els amics que no tenen pèls a la llengua, perquè sé del cert que en algun moment de la meva vida, necessitaré a algú que em canti les veritats a la cara.-Edithsme-
  • Hola! Em recordes, un cop vam ser amics.
  • Es necessita un amic per deixar de plorar, per no viure de cara al passat a la recerca de les memòries perdudes. Algú que ens doni copets a les espatlles, somrient o plorant, però que ens digui amic, per ser conscients que encara estem vius. -Vinicius de Moraes-
  • No importa el forts que siguem, tots en algun moment, necessitem d'un amic vertader.-Edithsme-

_________________________


 

70 frases d'amor  130 frases amor

     

 330 frases més boniques

440 frases més boniques 550 frases boniques 660 frases més boniques

 frases per a les dones

  

frases democracia i llibertat  770 frases més boniques

880 frases més boniques  90 frases de mort

Frases aniversari  Frases pares 

frases tristes amor  300 frases amor

400 frases amor  frases positives per motivar

250 frases dones  500 frases amor

900 frases més boniques  150 frases mare

100 frases esperança  Les mil frases més boniques

125 frases independència, justícia i llibertat  100 frases sobre la COVID-19

  


frases nadal i any nou 2014   frases nadal i any nou 2015

frases nadal i any nou 2016  frases nadal i any nou 2017

155 frases Nadal i Any 2018  frases nadal i any 2019

125 frases nadal i any nou 2020


  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada