Google+ Edithsme: 500 Frases d'amor i alguns poemes

13/4/18

500 Frases d'amor i alguns poemes


  • Em van dir que no eres per a mi. Just a mi! Que sóc desobedient.
  • Jo crec en l’amor al primer somriure.
  • Vals la pena de qualsevol conseqüència. -Mind of Brando-
  • Som de qui ens troba a trossos i ens estima fins a deixar-nos complets. -Edithsme-
  • On no puguis estimar no t'entretinguis.-Frida Khalo-
  • No m’interessen les coses a mitges com tampoc les persones que t’estimen a estones. A mi m’estimes sencera o no m’estimes. -Edithsme-
  • Podràs oblidar el meu nom, podràs oblidar els meus petons, però en l'aire romandran per sempre la meva veu i el meu record. -Pablo Alborán-
  • Succeiràs... Ho sé del cert.-Edithsme-
  • Et miro i em pregunto, per què he tingut tanta sort?
  • I si de vegades em sents llunyà, no és que tingui la mirada perduda, és que la tinc atenta a la teva cintura.
  • No has estat el meu primer bes, però si el més vertader.
  • Era guapa, no guapa d’aquelles que tens a prop i sospires sinó guapa d’aquelles que tens lluny i et falta l’aire.-Acción Poetica-
  • Si jo sóc com vull ser i a tu no t’agrada com sóc, que et fa pensar que el problema el tinc jo?
  • Només tu pots decidir si el seu record és suficient per omplir el teu present. -Edithsme-
  • La frase “ningú sap el que té fins que ho perd” més aviat hauria de ser “Sempre vas saber el que tenies però mai  vas pensar que ho perdries”.
  • Existeix una part de mi que no sóc jo, són restes de tu.
  • Seguiràs sent la meva estrella preferida, així hagis decidit il·luminar altres cels, altres nits o altres vides.
  • No m’importa el destí, sempre que sigui amb tu.-Edithsme-
  • Estat civil: estimant-te més cada dia.
  • On sigui, com sigui, quan sigui però amb tu.
  • I a aquesta cançó, qui li ha explicat això nostre?
  • Tens un no sé què, que em posa no sé com però que m’agrada no saps quant.
  • Les hormones les esvalota qualsevol, les neurones no.-Erotismo en letras-
  • Volem o tens pressa?
  • Si et preguntes perquè et vaig treure de la meva vida, la resposta és senzilla, perquè mai vaig estar del tot a la teva.-Rincón de Romeo-
  • Amb tu vaig ser feliç, però no t’equivoquis, sense tu també ho sóc.
  • Amb una sola vida amb tu no en tinc prou, en necessitaria moltes més.-Edithsme-
  • No pensis ni per un moment que des del meu silenci t’estimo menys. No creguis que perquè m’allunyo no et sento encara més a prop. No dubtis ni per un instant que encara ets allò que omple el meu pit, allò que crida la meva boca quan calla i també allò que busca la meva ànima quan es troba perduda.- Mind of Brando-
  • No tinc ni idea de com serà el meu futur, l’únic que sé segur és que vagi a on vagi tu no estaràs allà.-Edithsme-
  • L’amor no crea cap regla, l’amor les trenca totes.-Sigrid Undset-
  • Som de qui ens estima tal com som.
  • Potser només es tracta de trobar algú que et segueix mirant fins i tot quan tu tanques els ulls.-Elvira Sastre-
  • Després de conèixer-te, vaig entendre que demanar-li quelcom més a la vida seria demanar-li massa.
  • Et desitjaria el millor però ja ho vas tenir.
  • No caminis rere de ningú. Qui t’estima, et vol al seu costat, amb el teu present i també amb el teu passat.-Nicolás Andreoli-
  • Com oblidar a algú que et va donar tant per recordar?
  • L’amor és alegria, no et convencis a tu mateixa que el patiment forma part d’ell.-Paulo Coelho-
  • Sé que m’enyores però shhh... seguim fent veure que som forts.
  • Que el vent et besi de part meva.-Edithsme-
  • Només hi ha dos camins, i només un de sol que pots recórrer, un és el que estàs amb mi i l’altre el què estàs amb ell.-Los Mesoneros-
  • No hi ha pitjor pecat que provocar llàgrimes en una cara que ens ha regalat els seus millors somriures.-Bob Marley-
  • I si em pregunten quin amor prefereixo, jo respondre que prefereixo aquells amors en silenci, aquells que caminen per la vora del mar i que es prenen un vi mentre es passen la nit conversant. Un d'aquells amors que no presumeixen d'estimar-se, perquè amb què ho sàpiguen ells dos, n'hi ha prou.-Destino de letras-
  • Recordes quan em deies que jo era l’amor de la teva vida? I ara em pregunto... A qui estaràs dient-li a hores d’ara la mateixa mentida?
  • I de sobte arriba algú a la teva vida i li dóna per pintar tots els teus racons i també totes les teves ombres. A això també se li diu amor.-Edithsme-
  • Ara som dos maleïts desconeguts que es coneixen massa bé.
  • No es pot trobar la felicitat al mateix lloc on la vas perdre.-Edithsme-
  • Hi ha sospirs que porten més amor dins que qualsevol petó. -David Sant-
  • Hi ha mirades que ho diuen tot, que reconforten l’ànima i que et fan tocar el cel.-Edithsme-
  • Algunes persones no entenen les promeses que estan fent quan les fan però s’han de mantenir “de totes maneres” perquè això és el que és l’amor, una promesa “de totes maneres”.-John Green-
  • Un dia arribarà a la teva vida algú que et faci riure tant que oblidaràs que alguna vegada vas tenir cicatrius que et van fer mal.-Edithsme-
  • Estar enamorat és adonar-se que són les persones imperfectes les que poden fer que la teva vida sigui perfecta.
  • Al final, l’únic que es pot fer, és abraçar-se, confiar l’un en l’altre, estimar i deixar-se estimar.-Fito Perez-
  • Ningú mereix anar a dormir, preguntant-se perquè no van ser prou per a algú. -Adapt. Edithsme-
  • Qui estima pot estar equivocat de subjecte però mai de verb.
  • Posa’t guapa per a tu, somriu per a tu, fes plans per a tu, sigues feliç per a tu, i si ell vol compartir-ho amb tu, bé, i si no, més per a tu.
  • Qui t’estima, et busca, perquè sempre seran més fortes les seves ganes d’estar amb tu, que sense tu.
  • La millor part de la meva vida és estar a la teva.-Edithsme-
  • No pensis ni per un moment que correré darrere teu, ni tampoc que fugiré de tu. Sóc aquí, al mateix lloc. Tu ja saps el camí.
  • Ja res em parla i res m’acompanya. Ella es va allunyar de mi com s’allunya la tempesta i el so de la seva rialla va deixar pas al silenci més eixordador. Va marxar com marxa la gebrada, amb els primers raigs de l’albada, en un instant estava i al següent ja no hi era. Va passar de ser, el meu món sencer a ser un mal són etern. I el pitjor de tot és que encara em pregunto per què? -Edithsme-
  • Se t’informa que en aquests llavis se t’enyora.
  • Hi ha moltes maneres de ser feliç. A mi la que més m'agrada és estar amb tu.
  • Quan diem que és una llarga història, és perquè encara ens fa mal explicar-la.
  • Et vaig estimar pel que eres i et vaig deixar anar pel que vas començar a ser.
  • Si hi havia un únic lloc on volia estar amb la seva solitud... era entre els seus braços.
  • Si l’amor fos tan fàcil com diuen alguns, no existirien les nits d’insomni, no faria tant de mal la seva pèrdua i tampoc deixaria tantes cicatrius obertes. Si l’amor fos tan fàcil com diuen alguns, no t’arrencaria cap sospir o et deixaria sense aire. Si l’amor fos tan fàcil com diuen alguns, no valdria la pena complicar-se tant la vida.-Mind of Brando-
  • “Sóc feliç des que vas sortir de la meva vida”. Però Cortázar, no pots escriure això! Doncs val, escriurem que “hi ha absències que representen un autèntic triomf”.
  • No busquis excuses. No et mereix qui t’ha fet mal.
  • Algun dia t’enamoraràs d’algú com tu, llavors entendràs perquè em va resultar tan difícil fer-te feliç.
  • Puta? Tan sols per què em vas veure amb un altre? Per què vaig trobar un nou amor, segons tu, massa aviat? Per què ja no et ploro a les nits? Per què el meu rostre té la mateixa lluentor d’abans i les meves galtes tornen a envermellir? Per què em veus massa feliç i això t’ofèn? Em vas deixar trencada sí, però amb les ganes intactes i ara torno a estimar, torno a desitjar, sóc estimada i sóc desitjada. Segueix bramant, tu segueix. Jo mentre no perdre el temps i seguiré ballant, somrient i sent feliç amb aquell que segons tu m’ha fet puta.
  • Si jo naixés de nou, m’arriscaria més i pensaria menys, no em faria res el que diguessin, cometria més errors, i també més pecats. Si jo naixés de nou, faria tot el que fos necessari per no perdre més temps sense tu.
  • He après que no puc exigir l’amor a ningú. Jo només puc donar bones raons perquè m’estimin i tenir paciència perquè la vida faci la resta.
  • Entre la teva boca i la meva, hi ha un conte de fades que mai no acaba.-Pablo Alborán-
  • Per a la meva bogeria no existeix una altra cura que no sigui la teva boca.-Pablo Alborán-
  • Estima-la difícil i complicada perquè si fos fàcil, no seria només teva.
  • Jo sóc aquell lloc on sempre vas prometre tornar.-Avenida 749-
  • Mai deixis que la teva parella ocupi tot el teu espai, perquè estimar no vol dir desaparèixer. -Edithsme-
  • Mai t’encongeixis per encabir-te en el cor d’un altre.
  • Encara que la teva boca ho negui, els teus ulls i els meus fa molt de temps que es venen estimant a crits.-Mind of Brando-
  • Ella és d’aquelles que et mira als ulls i no fa trampes. Ella sap el que el meu cor sent i no s’allunya, tan sols em mira, m’entén i calla. Em prefereix com amic però no m’estima.
  • Si no li neix, no li demanis.
  • Mai és massa tard o massa d'hora per estimar perquè l'amor és qüestió d'ànimes i les ànimes no tenen edat.
  • Un brindis per tots aquells amors que només poden viure en els nostres cors i no en les nostres vides.
  • Potser no hi havia res a perdonar, sinó alguna cosa a entendre. –GG-
  • L'amor té un únic límit i es diu dignitat.
  • Ens ha costat massa coincidir, com per a deixar-nos anar tan fàcilment.-Noche de Letras-
  • Entrarà un altre cop a la meva vida, aquell que tingui la seva pròpia vida, qui em convidi de tant en tant a compartir-la sense que amb això vulgui només matar la seva solitud amb mi; qui entengui amb claredat que a l’amor en llibertat també li agrada la companyia.
  • Que si, que la vida dóna moltes voltes; però el cert és que qui t’estima de veritat, les dóna amb tu.
  • Tu ets el somriure que mai podré oblidar. -Edithsme-
  • Jo vaig enamorar-me dels seus dimonis, ella de la meva foscor. Erem l’infern perfecte.-Mario Benedetti-
  • Tots pequem per amor. Uns per estimar a qui no devem, altres per no estimar a qui si, i altres per no saber la diferencia.
  • M’estic fent il·lusions amb tu i m’estan quedant precioses.-Edithsme-
  • Insomni: temps extra que et concedeix el dia quan el seu record no ens ha putejat suficient.-Edithsme-
  • Estem tan entestats a posar-ho tot en ordre que sovint ens descuidem que les coses més boniques són les que ho desendrecen tot. -Edithsme-
  • Vola alt, no miris enrere, agafa impuls i digues-li que l’estimes.-Edithsme-.
  • Avui estima-la, encara que no t'ho demani, encara que no ho necessiti i encara que no ho sàpiga. Estima-la perquè sí, com mai i com a ningú. Avui estima-la, només estima-la perquè ella t'estima com mai ningú t'ha estimat a tu.-Mind of Brando-
  • Que el nostre amor sigui com el mar, que es vegi el principi però no el final.
  • A Déu li demano que la meva ànima no descansi mai quan es tracti d'estimar-te.-Juanes-
  • Diuen que només t'enamores un cop a la vida i estic segur que tu ets "el cop" de la meva vida.-Nadia Baños-
  • Vols saber quin és el meu problema? El meu problema ets tu. El meu problema és que t'estimo com mai he estimat a ningú. Vols saber quin és el meu problema? El meu problema ets tu.-Edithsme-
  • Si de sobte et miren com jo et mirava, si et donen alguna cosa que et recordi als meus petons, si algun dia en altra mà, sense voler, sents la meva, allà em trobaràs. Al gust de la boca equivocada, dins el buit d'una nit sense amor, dins el somriure fingit i en el perfum d'un estrany que et recordi a mi. I és per això que en cada pell en què em busquis, sabràs que no ets de cap altre, només meva; sabràs que ets meva, més que tot, com sempre i com mai.- Mind of Brando-.


 




------------------------------------------------------- 
   
70 frases amor                    130 frases amor

300 frases amor 400 frases amor






----------------------------------------------


       

 330 frases més boniques

440 frases més boniques 550 frases boniques 660 frases més boniques

  900 frases més boniques

  

frases democracia i llibertat  770 frases més boniques

880 frases més boniques  90 frases de mort

Frases aniversari  Frases pares 

frases tristes amor  225 frases amics i amistat

frases positives per motivar  150 frases dona

250 frases dones  150  frases mare

100 frases esperança  Les mil frases més boniques


  

   



frases nadal i any nou 2014   frases nadal i any nou 2015

frases nadal i any nou 2016  frases nadal i any nou 2017

155 frases Nadal i any 2018  frases nadal i any 2019

125 frases nadal i any nou 2020


  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada