Google+ Edithsme: 150 Frases per a les mares i alguns poemes

1/5/18

150 Frases per a les mares i alguns poemes


  • De vegades em sento cansat i penso a rendir-me, després ve ma mare, em fot una bona clatellada i la seva empenta m'empeny a seguir endavant amb més força que mai.
  • Per a reines la meva mare, perquè tot i tantes caigudes, mai ha tirat la corona.
  • Per a rendir-se es necessita un coratge que la meva mare no ha tingut mai.-Edithsme-
  • Gràcies mare perquè amb tu, no hi ha ull per ull, sinó cor amb cor.
  • Mirar a la teva mare i pensar... Que seria de mi sense aquesta dona?
  • Ep, tu bonica, si tu, la que estàs llegint això, la dels ulls brillants i el somriure dolç, si tu, la meva preciosa mare. Feliç dia de la mare.-Edithsme-
  • Mai deixis de mirar-te com la teva mare et mira.
  • A mi em van ensenyar a donar-li valor a les coses. Tu per exemple em vals per a tot, mare.
  • Algunes vegades he pensat a rendir-me, després he mirat a la meva mare i el seu coratge m'ha fet entendre que tot és possible.-Edithsme-
  • La meva mare és d'aquell tipus de dones que amb una sola pessigada et neteja l'aura, t'alinea els xakres i t'estalvia el psicòleg. Gràcies mare per ser com ets. No canviïs mai, a mi m'agrades d'aquesta manera, tota forta i alhora dolça.
  • Gràcies mare per les abraçades i també per les solucions.-Edithsme-
  • Estima la teva mare i tracta-la amb dolçor i tendresa perquè mai coneixeràs tot el seu valor fins que tot el que quedi d'ella sigui la seva cadira buida.
  • Gràcies mama per ser-hi, fins i tot quan ni jo mateixa hi era.-Edithsme-
  • Qui necessita superheroïnes quan es té una mare com la meva?-Edithsme-
  • La vida m'ha ensenyat que el cor de la meva mare és l'únic lloc on sé que sempre trobaré el perdó.-Edithsme-
  • Gràcies mama per ser eterna.-Edithsme-
  • I quan et miro, em donen ganes d'abraçar-te i donar-te les gràcies fins i tot per les llàgrimes.
  • Les mans de la meva mare són les més dolces del món perquè fins i tot plenes de cicatrius son les que sempre em donen les carícies més tendres.
  • L'ordre de la meva habitació no altera el producte, si de cas altera a ma mare.
  • Sempre diem que mare només n'hi ha una, però aquesta frase no té realment sentit fins que ella ens falta.
  • El secret de fer-li saber a ta mare que l'estimés rau a abraçar-la fins i tot quan no l'entens.
  • Les pitjors ferides per a una mare són aquelles que té el seu fill.
  • Si alguna cosa tinc present en aquesta vida, és que només Déu i la meva mare estaran amb mi fins al final.-Pablo Escobar-
  • Totes les mares fan bé els seus fills, però tot s'ha de dir, la veritat és que la meva ha exagerat amb mi.
  • El millor despertador del món és la teva mare, si li dius que et desperti a les set, ella et desperta a les 6, dient-te que són les vuit.
  • Passa més temps amb la teva mare i tracta-la bé perquè arribarà un dia, quan per fi aconsegueixis despenjar-te del mòbil, que ella ja no estaran allà.
  • Estima la teva mare i tracta-la amb amor perquè mai coneixeràs tot el seu valor, fins que '’únic que et quedi d'ells sigui el seu record
  • Si després d'aquesta vida tornes a néixer, una sola cosa li demanaria a Déu. Que la meva mare tornés a ser la meva mare.
  • Gràcies mama, per no xivar-te a papa.
  • Existeixen molts tipus de mare però a mi la que més m’agrada ets tu.
  • La meva mare és la millor del món perquè des que em va treure les rodetes de la bici sempre m'ha empès cap endavant.
  • La diferència entre una mare ordinària i una d'extraordinària és aquella miqueta de més que la diferencia de les altres mares. Gràcies mama per ser com ets!
  • Quan la vida et posa a prova i tu perds les esperances, arriba la teva mare i et diu “tu pots, només volia recordar-t'ho”.-Edithsme-
  • Un fa el que pot i la mare la resta.
  • Una mare perfecta? No gràcies, jo la vull boga, imperfecte i de vegades malcarada, d'aquelles que t'armen un bon pollastre quan has perdut el nord i t'alcen quan has caigut i et sents vençut. Una mare perfecta? No gràcies jo l'estimo tal com és.-Edithsme-
  • Mare, no vull fer tard per dir que t'estimo.
  • Mare és aquella que quan et trenques et recompon amb els seus propis trossos.-Edithsme-
  • Les mares són la forma més estranya que té el cel de disculpar-se per algunes de les persones que se'ns creuen accidentalment en el camí.-Edithsme-
  • No importa el fort que siguem, tots en algun moment, necessitem una abraçada de la nostra mare.-Edithsme-
  • La meva mare val el seu pes amb or, així que de tant en tant, m'entra la temptació i em penso seriosament si vendre-me-la o no. Després recordo el seu somriure i decideixo que ella és de les que no té preu.
  • Sempre que tots es fa fosc, apareix la meva mare per il·luminar-me el camí amb el seu somriure dolç.
  • Quan la teva mare et digui, “fes el que vulguis”, no ho facis. Queda't quiet, no parpellegis i fes-te el mort.-Genial. Guru-
  • No facis cas a la teva mare i veuràs com la vida s’encarregarà d'ensenyar-te a base de cops allò que ella tant et va advertir.
  • La meva mare em va fer així. Qualsevol queixa parlin amb ella.
  • El millor de la meva mare és que realment és una mala influença, però tot s'ha de dir, amb molt bones idees.
  • Crec que la meva habitació és un lloc sagrat, perquè cada vegada que la meva mare entra diu... Oh Déu meu!
  • T'ho vaig dir; cordialment la teva mare.
  • La meva mare em va ensenyar a menjar amb la boca tancada, a donar sempre els bons dies, a acomiadar-me amb un “fins aviat”, que si no estudiava, no tindria paga, que quan arribés a casa ja en parlaríem, que amb el menjar no es juga, que no es parla pel mòbil a la taula, que si et donava una hora per arribar, s'arribava puntual o l'havies cagada, que si t'enxampava amb una mentida, posaria en dubte totes les teves veritats, que a casa manava ella i es feia el que ella deia, i també que quan fos gran, ho entendria. I mira si ho he entès.
  • La meva mare és d'aquell tipus de dones que si volen la lluna, se la baixen elles soletes. Així de bé he sortit jo.
  • El valor de les mares no es mesura pel que tenen sinó pel que donen, per això existeixen mares inoblidables, i mares incomparables. Gràcies mare per ser ambdues coses.
  • Mare t'estimo no només per ser com ets, sinó per com sóc jo quan estic amb tu.
  • Les mares extraordinàries són rares, no es distingeixen per la seva cara sinó per la seva ànima. Gràcies mare per ser una d'elles.
  • Hi ha qui presumeix per res, hi ha qui presumeix per tot, jo presumeixo de mare, perquè amb ella ho tinc tot. -Edithsme-
  • Gràcies mare per estimar-me fins i tot quan menys m'ho mereixia perquè crec sincerament que ha estat quan més ho necessitava.
  • Algunes vegades ens troben enmig del no-res; i algunes vegades enmig del no-res trobem la mà de la nostra mare per ensenyar-nos el camí.
  • Estàs aquí? Mai he marxat. Per què t'has quedat? Per si em necessitaves. Qui ets? Sóc la teva mare.
  • En tres paraules puc resumir tot el que la meva mare m'ha ensenyat. Segueix sempre endavant!
  • He tingut sort en aquesta vida, perquè la meva mare sempre m'ha estimat pel que sóc, o millor dit, malgrat el que sóc.
  • Quan creus que coneixes totes les respostes, arriba la teva mare i et canvia totes les preguntes. Gràcies mare per ser com ets!
  • De vegades no necessitem una mare que ens arregli, de vegades, només necessitem una mare que ens abraci fort, mentre ens arreglem nosaltres solets.
  • No conec a ningú que estigui fet d'un material tan resistent com el de la meva mare perquè ella, sens dubte, està feta d'acer inoblidable.-Edithsme-
  • La meva mare no és un ésser perfecte però té parts d'ella definitivament extraordinàries.
  • Jo no tinc la culpa d'estimar tant la meva mare, la culpa és seva per fer-se estimar d'aquesta manera.-Edithsme-
  • Les mares són àngels que han perdut les ales però que mai s'han donat per vençudes, i per tal de cuidar dels seus fills fins i tot han après a volar amb escombres.-Edithsme-
  • Gràcies mama, perquè si alguna cosa tinc clara, tot i que no t'ho dic sovint, és que la vida és molt més fàcil amb una mare com tu.-Edithsme-
  • És estranya la meva mare, li agrado així com sóc i em repeteix sovint que no em voldria d'altra manera, de fet diu que la meva bogeria li dóna vida. És estranya la meva mare, no és com les altres i m'accepta tal com sóc, tot i els pedaços que em manquen.
  • He tingut una mare tan fantàstica que a veure a qui li dono la culpa de com he sortit jo.
  • Sóc una princesa perquè vaig ser criada per una reina.
  • Madurar és donar-te compte que el gran amor de la teva vida sempre és i serà la teva mare.
  • Sóc una dona forta, treballadora, incansable i responsable dels meus actes, bàsicament no podia ser d'altra manera perquè vaig tenir una bona mestra i és que la meva mare em va ensenyar amb el seu exemple cada dia de la seva vida.
  • Si vols un clar exemple del veritable amor sense límits ni compromisos i sense data de caducitat, només cal que miris a la teva mare.
  • Quan era petita i estava trista, la meva mare sempre em deia que tanques els ulls i penses en coses boniques. Avui quan m'entristeixo segueixo el seu consell, tanco els ulls i penso amb ella, i de sobte tot torna a estar bé.-Edithsme-
  • Les mares sempre tenen aquell encant secret de saber tractar-nos com si encara fóssim nens.-Reinaldo Arenas-
  • La mare perfecta, no crida, no es desespera, no es trenca, no plora. La mare perfecta no existeix.-Edithsme-
  • Si ho penses bé, et sobren raons per donar les gràcies, perquè una mare com la teva en queden poques.-Edithsme-
  • La mare és l'única persona capaç d'entendre el seu fill fins i tot quan aquest no ha dit ni una paraula.
  • Com es nota que la meva mare està a casa. Ahir a la nit em vaig llevar per anar a pitjar i quan vaig tornar a l'habitació, ja tenia fet el llit.
  • L'amor és la força motriu que mou el món, i tu mama ets l'exemple perfecte d'aquest axioma.-Edithsme-
  • Mama les teves abraçades ho curen tot.-Edithsme-
  • La meva mare és com una cançó d'amor, tendra i alhora eterna. Potser algun dia podré oblidar la seva lletra però mai la seva música perquè fins i tot, a les nits més fosques i quan tot se’m giri en contra trobarà la manera de mormolar-me la seva dolcesa a cau d'orella.-Edithsme-
  • Quan vaig marxar de casa, la meva mare em va acompanyar a l'estació, i quan vaig pujar al tren em va dir: Aquest és el segon i últim regal que et puc fer, el primer va ser la vida, el segon la llibertat per viure-la. -Facundo Cabral-
  • Gràcies mama per no deixar escapar mai, cap de les vitamines amb què em feies el suc
  • Gràcies mare per deixar-me escollir el meu propi camí i per no dir-me “t'ho vaig dir” totes les vegades que ho podies haver fet. Per posar-me límits i també per donar-me ales, per ser flexible i alhora mantenir-me recte, per creure en mi i estimar-me en tot moment, fins i tot en els més dolents. Gràcies mare pels sucs de taronja, la fruita pelada, les disfresses d'última hora, les nits de vetlla, les esbroncades, les abraçades, les rialles i també per les llàgrimes. Gràcies mare per abrigar-me sempre, fins i tot quan havia d'anar a la platja, per ser-hi sempre, especialment quan no et cridava, per no dir-li a papa tantes coses, per deixar-me plorar quan ho necessitava, renyar-me quan m'ho mereixia i aconsellar-me fins i tot quan no t'ho demanava. Gràcies mare per donar-me segones oportunitats i terceres i també quartes, per no rendir-te mai amb mi,  per estimar-me sempre i per ensenyar-me amb el teu exemple que tot és possible si hi poses ganes. Gràcies mare per tot, i és que t'estimo tant i t'ho dic tan poc, que fins i tot em falten mots. -Edithsme-
  • Una bona mare? No gràcies, a mi m'agrada la meva, jo he crescut en una casa plena de joguines escampades per terra, taules plenes de gomets i pintades a les parets, sabates a l'entrada, coixins a terra, rialles, esbroncades i corredisses. On volaven les sabatilles i les llums es trencaven misteriosament per alguna pilota fora de porteria. Jo he crescut en una casa feliç perquè la meva mare és real i per tant imperfecta. Una bona mare? No gràcies, a mi la que més m'agrada és la meva, i algun dia espero ser com ella.-Edithsme-
  • De vegades les mares no poden més i durant uns instants pensen a rendir-se, però després miren enrere i veuen que algú segueix les seves passes, i és aleshores quan és creixen i continuen endavant malgrat les parts que els hi falten.-Edithsme-
  • Gràcies mare per acceptar-me complet malgrat les meves mancances.-Edithsme-
  • Només hi ha un lloc on refugiar-se quan tot l'altre et tira a terra o et cau a sobre, i aquest lloc és dins dels braços de la teva mare.-Edithsme-
  • Jo no sé per què no s'embotellen els petons de les mares, perquè el cert és que de petits ens ho curaven tot.
  • Si ho penses bé, existeix una altra història rere totes les teves històries i el més bell de tot això és que en cadascuna d'elles hi estarà, d'una manera o d'una altra, la teva mare perquè la seva història és sens dubte el principi de totes les teves.-Edithsme-
  • Mama, tu sempre seràs la meva reina, fins i tot quan oblidis on has deixat la corona.-Edithsme-
  • No totes les princeses porten vestits de color rosa, sabates de cristall i corones. Algunes es mouen per la vida a empentes, corrent amunt i avall amb sabates planes i pantalons còmodes tan sols per robar-li uns minuts al dia i rodolar amb els seus fills per terra, escoltant els seus riures. Gràcies mama per ser una d'elles.-Edithsme-
  • Avui miro al cel i la veig en cada estel. Va marxar, sí, però de tant en tant encara sento la seva flaire molt a prop meu. No és amb mi, és cert, ja no, però la seva benvolença m’acompanya arreu i quan tanco els ulls encara puc sentir la seva mà tèbia acaronant la meva galta freda i la seva veu mormolant-me a cau d'orella: Tu segueix, et prometo que valdrà la pena.-Edithsme-
  • Gràcies mama per ser perfectament imperfecta i ensenyar-me amb el teu exemple que de vegades els errors, si els assumeixes sense complexos, són els que realment et fan fort. Gràcies mama per ensenyar-me que ser diferent no és dolent i que el realment dolent és ser indiferent. Gràcies mama per ensenyar-me que les persones reals existeixen i que és precisament això el que les fa extraordinàries. Com tu mama. T'estimo. -Edithsme-
  • Només hi ha una mare i en el sorteig de la vida a mi m’ha tocat la més bonica. Gràcies mare per tot.

50 frases mare



----------------------------------------------

70 frases d'amor  130 frases amor

     

 330 frases més boniques

440 frases més boniques 550 frases boniques 660 frases més boniques

 frases per a les dones

  

frases democracia i llibertat  770 frases més boniques

880 frases més boniques  90 frases de mort

Frases aniversari  Frases pares 

frases tristes amor  300 frases amor

400 frases amor  225 frases amics i amistat

250 frases dones  500 frases amor

frases positives per motivar  125 frases independència, justícia i llibertat

Les 900 frases més boniques 100 frases sobre la COVID-19

100 frases esperança  Les mil frases més boniques

  



frases nadal i any nou 2014   frases nadal i any nou 2015

frases nadal i any nou 2016  frases nadal i any nou 2017

155 frases Nadal i any 2018   frases Nadal i any 2019

125 frases nadal i any nou 2020


  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada