Google+ Edithsme: A One Lovely Blog Award

5/5/13

A One Lovely Blog Award




No s'equivoca l'home que assaja per diferents camins per tal d'assolir les seves metes. S'equivoca aquell que per temor a equivocar-se no experimenta.

No s'equivoca l'ocell que assajant el primer vol cau a terra. S'equivoca aquell que per por a caure renúncia a volar.


Començo d'aquesta manera l'entrada per recordar-me a mi mateixa i de pas a valtres que si no fas un primer pas mai tiraràs endavant. Que les coses passen quan han de passar. Que venen quan no les demanes. Quan no les esperes. Quan creus que ja és tard.

Començo d'aquesta manera,  pel sol fet de recordar-vos que fem  el que fem, fem-ho amb il·lusió. Perquè no estem sols en aquest món boig i sempre hi ha algú que pensa en tu i et diferencia entre una multitud

Avui he rebut un reconeixement del tot inesperat. Un reconeixement al meu bloc en forma de premi One Lovely Blog Award: Premi que persegueix  el reconeixement a la difusió dels blocs que comencen i que resulten interessants als lectors.

Però el que més ha sacsejat el meu món interior ha estat el fet que aquest premi ha arribat de la mà d'un altre bloc germà, Aquest és el primer pas, un petit bloc com el meu, creat per una noia que creu que les necessitats d'una persona es poden transformar en el seu màxim potencial. Una noia, Carme Badia, que per casualitats de la vida va ser la primera en deixar-me un comentari al bloc quan només era una estructura sense brúixola ni rumb. A ella i al seu bloc, del qual ja sóc seguidora des de fa temps, tot el meu agraïment per la seva amabilitat i consideració.

I amb l'objecte de continuar creant sinergies i seguir amb aquesta iniciativa, els nomenats hem de complir les següents pautes:


  • Anomenar i agrair el premi a la persona / bloc que ha concedit la nominació.
  • Fer-te seguidora d'alguna manera del bloc.
  • Respondre les 11 preguntes que et fa.
  • Atorgar el premi a 11 blocs que t'agradin, imprescindible que no siguin molt coneguts.
  • Fer 11 noves preguntes als que són premiats.
  • Informar del premi a cadascun dels blocs que nominis.
  • Visitar els altres 10 blocs que han estat premiats.


Les preguntes que m'ha proposat, Aquest és el primer pas, són:

  1-  Què és el que et va fer decidir  d'escriure un Bloc?

Quan em vaig quedar a l'atur, vaig decidir que no em quedaria quieta, que si volia aconseguir alguna cosa hauria de mourem i tornar a formar-me. Així que vaig començar a apuntar-me a cursos per a aturats. Especialment els que tenien relació amb les noves tecnologies i amb la narrativa. Un d'ells va ser “creació de blocs. I així va començar aquesta aventura

  2- Quin missatge vols transmetre?

Que tot es possible. Que més val prendre's les coses amb un somriure. Que el món es ple d'idiotes però que també està farcit de gent encantadora. I que és possible parlar i escriure, donar opinions i repartir llenya sense ofendre.

  3- Quin missatge has rebut que t'hagi impactat en el teu bloc?

En certa manera tots. Tots m'aporten alguna cosa i tots m'impacten perquè el sol  fet que algú em presti una mica del seu temps per escriure'ls,  em demostra que alguna cosa estic fent be.

  4- Si poguessis canviar alguna cosa del sistema actual que seria?

Els polítics i els banquers

  5- Quines serien les teves propostes de millora?

Una única proposta: Primer les persones!

  6- Com penses que poden ajudar les xarxes socials en la difusió i en el treball en el món social?

Són el pilar bàsic sobre les que es fonamenta el canvi. Una bona difusió del món i dels seus problemes pot alçar idiotes i també destruir muntanyes .

  7- Quin llibre de temàtica social recomanaries?

Contes per reflexionar/ Un món nou és possible / Podem arreglar el món!/Gabriel García Márquez 

  8- Què en penses del creixement personal i/o professional?

Crec que és una qüestió bàsica. Si et coneixes bé  a tu mateix i ets capaç de diferenciar amb propietat la teva imatge creada de la negada ... A les hores ets imparable!

  9- Què consideres que podem fer per a què els joves tinguin més oportunitats?

Canviar les polítiques de retallades , i fomentar el seu creixement personal i la seva autoestima a través de la seva formació.

  10- Quin és la frase, cita o missatge que utilitzes quan necessites animar-te?

Creus en els miracles?  Jo si!

  11- Quin és el teu següent pas?

Acabar el Primer curs en narrativa a l'escola d'escriptura Ateneu Barcelonès i consolidar el après amb un segon curs. I per damunt de tot, riure!

Els blocs nominats per Edithsme són:


Les meves preguntes per als nominats són:

  1.       Per què un Bloc i per què aquest precisament?
  2.       Quina és la teva entrada preferida i perquè
  3.       Tres llibres que t’hagin marcat
  4.       La teva cita preferida
  5.       Creus que un altre món és possible?
  6.       Què els diries als polítics espanyols?
  7.       I als aturats del món?
  8.       Creus que és possible canviar les coses a través de la xarxa?
  9.       Per què és important riure?
  10.       Has pensat alguna vegada en fer-te voluntari?
  11.       Un desig per aquesta vida?


A tots ells els meus millors desitjos i ja saben on trobar-me si em necessiten.

3 comentaris:

  1. Gracies Edith¡¡
    Per la teva nominació , per el teu sentit humor , per la teva filosofia de vida i per el teu Amor.

    T ´Estimo

    ResponElimina
  2. Hola Edith, per descomptat que m'enrecordo de tu. He llegit moltes de les teves enginyoses publicacions. Agrair-te en primer lloc la nominació, i dir-te que em sembla una incitativa molt maca per promoure la sinergia entre els petits escriptor/lectors de blogs. Ara seguiré les teves indicacions....Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Gràcies de part de totes per la nominació, Edith! I l'enhorabona pel teu bloc en continu creixement i sempre interessant! Una abraçada.

    ResponElimina