Google+ Edithsme: Pere Navarro, Llanos de Luna, Ciutadans i els del PP brinden tots a una. Olé!

6/12/13

Pere Navarro, Llanos de Luna, Ciutadans i els del PP brinden tots a una. Olé!

Les noves bombolles de Freixenet?
Apa home, això era el que em faltava per veure! Arribo a casa cansada i morta de fred i quan encenc  la tele  se'm congela la pell veien a Tv3 les imatges de Pere Navarro brindant amb cava i d'allò més somrient amb els de Ciutadans i els del PP! Serà un nou anunci de l'Once?  Perquè s'estan lluint aquest any amb l'anunci! Seran les noves bombolles de Freixenet? Doncs anem apanyats! Un nou tripartit ens amenaça des d'Espanya?

Però que fas Pere? Que t'has begut l'enteniment xiquet? Ja has valorat el cost i el desgast que aquesta copa de cava tindrà per a tu i per als del PSC? Però aquí no s'acaba la història perquè pocs segons després em sento transposada. La senyora Llanós de Luna, la nostra estimada delegada a Catalunya,  brindant amb cava i parlant en català? Hauran estrenat a la televiso espanyola un nou capítol del món al revés o d’horror en la pàtria mil·lenària?


El cert és que hores d’ara encara no m’he refet de l’impacte visual i de la patacada. Res a dir del cava. Del senyor Navarro molt però la seva actuació m’ha deixat sense paraules. Potser el que li passa és que ha decidit fer el salt a la política d’Espanya com ja va fer en altre temps la senyora Chacón i que va acabar sent Ministra de la guerra? Perquè si no,  no entenc res de res. Quins records, caram! Quins malsons!

Però de fet i després de digerir el reportatge per un temps, per tal de no confondre aquesta imatge amb una altra no molt llunyana a les Açores, m'adono que el que realment m'ha fet sentir gèlida la pell és escoltar la senyora de Luna parlant en català? Personalment li agraeixo l’esforç i  l’intent però per la mort de Déu... que no ho repeteixi mai més perquè no sobreviuré a  una altra experiència com aquesta! Però si semblava que en qualsevol moment s’hagués d’ennuegar amb les paraules mai dites i que  no acabaven de sortir-li  de tan profundes com intentava empassar-les per després agafar impuls i escopir-les.  

Senyora de Luna, segurament tindrà moltes qualitats que jo no sé veure-li però això dels idiomes sembla ser un mal endèmic dels del PP i personalment prefereixo recordar-la com la delegada que més nominacions a tingut al premi “persona non grata a Catalunya” o imposant medalles i rendint homenatge als combatents espanyols de l'exèrcit nazi  o parlant en castellà i llençant als catalans floretes tan boniques com "Una Catalunya independiente sería uno de los países más pobres de Europa" o “es importante que haya pijos y ricos, son los que más gastan” o malbaratant el pressupost públic en perseguir els Municipis catalans per penjar banderes independentistes als seus consistoris. De fet prefereixo recordar-la de qualsevol altra manera a que em persegueixi pels segles dels segles la seva imatge parlant català amb una copa de cava a la mà i brindant d'allò més riallera amb Pere Navarro, Ciutadans i els del PP.


Dit això amb tot el respecte que em mereix la seva persona, que després ve en Gallardón i em posa una multa del copó per reflexionar en veu alta!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada