Google+ Edithsme: 50 frases per a les mares i 7 poemes

24/3/14

50 frases per a les mares i 7 poemes


  • Déu meu, si us plau, converteix-me en la persona que la meva mare creu que sóc!
  • L'amor d'una mare per un fill no es pot comparar a cap altra cosa en aquest món. No coneix llei ni té pietat, s'atreveix a tot i aixafa tot allò que se li oposa.-Agatha Christie-
  • De gran vull ser com la meva mare, perfecta malgrat les seves imperfeccions.
  • Potser la meva mare no sigui la dona més bella d'aquest món però sens dubte és la que ha fet més perquè el meu món sigui més bell. -Edithsme-
  • Jo no la vaig triar com a mare, senzillament vaig tenir sort.
  • Mare és aquella que havent-hi tres trossos de pa i sent quatre a taula diu que no té gana.
  • Una mare és aquella dona que segueix tenint confiança en els seus fills quan tots els altres  l'han perdut.
  • Un home estima al seu primer amor més que a qualsevol altre, a la seva dona millor que a cap, i a la seva mare durant més temps que a qualsevol de totes elles.
  • L'amor d'una mare no contempla l'impossible. –Paddock-
  • Gràcies mare, la meva vida podia haver estat bonica però tu l'has fet perfecta.
  • L'amor d'una mare és el combustible que permet a un ésser humà fer l'impossible
  • Una  mare és aquella que quan la vida et tomba, t'abraça.
  • Brindo per totes les mares! Aquelles dones que un dia varen canviar el Roc and roll  per les cançons de bressol i que un dia van deixar de dormir per veure't dormir a tu. Brindo per totes elles,  perquè són les úniques dones que tenen  dos cors.
  • Les mares són aquelles dones complexes que tenen el do de fer fàcil el més difícil.
  • Mare és aquella que et teixeix un parell d'ales perquè sap que quan acabi marxaràs i no podria suportar veure't sense volar. -Micher-
  • Mare és aquella dona que pot reemplaçar a qualsevol però que no pot ser reemplaçada per ningú.
  • La mà que mou el bressol regeix el món. -Peter de Vries
  • Brindo per totes les mares! Per tots els somriures que es mereixen i per totes les cares llargues  que s'emporten.
  • El lloc més perillós d'aquest món és enmig d'una mare i del seu fill.
  • El que et fa mare no és l'habilitat de concebre un fill sinó tenir el valor de criar-lo.
  • Amb tanta gent, Déu no podia estar a tot arreu i per això va crear a  les mares.
  • Existeixen molts amors però la vida t'ensenyarà que no hi ha cap com el d'una mare.
  • Quan Déu fa fer a les mares, a mi em va reservar la millor.
  • Brindo per totes aquelles dones que ens han ajudat a créixer, ens han fet riure, ens han aixoplugat quan ploràvem i ens han aixecat quan ens hem estavellat. Brindo per totes les mares d'aquest món estrany.- Edithsme-
  • Segons el diccionari de la vida, una  mare és aquella persona que fa el treball de vint sense cap remuneració (vegeu també: Psicòloga, filosofa, metge, arbitra, santa, cuinera....)
  • Mirar a la teva mare i pensar... Que faré quan ella ja no hi sigui?
  • Estimat fill, abans de jutjar la meva vida o el meu caràcter, posat al meu lloc i recorre el camí que jo  he recorregut, viu els meus temors, angunies, dubtes i emocions, recorre els anys que jo he recorregut i allà on jo vaig ensopegar, ensopega tu i així com jo em vaig aixecar, aixecat tu. Aleshores allà, podràs jutjar-me.
  • Feliç dia de la mare. És el desig sincer de tots aquells fills que dia a dia fem que la seva vida sigui un mica més complicada.
  • Una mare és aquella que et deixa l'abric quan fot un fred que pela i a sobre diu que ella no té mai fred. –Edithsme-
  • El cos d'una mare sempre serà increïblement bell perquè en algun moment de la seva vida va tenir dos caps, quatre mans, quatre peus i dos cors ben  diferents bategant al mateix temps.
  • I després de tant de temps, m'estàs dient que mama no és el teu veritable nom?
  • Un fill és un ésser que ens van prestar per a un curs intensiu de com estimar algú més que a naltres mateixos.
  • Ser mare és veure les fortaleses que no sabies que tenies i descobrir les pors que no sabies que existien.
  • Les mares estimen als seus fills no pel que són sinó malgrat el que són i  fan les coses no per amor sinó amb amor.
  • Un aplaudiment per a totes aquelles mares que s'han fet  més fortes  gràcies als seus fills!
  • Existeixen les exparelles, els exmarits i els examics però mai he sentit a dir que existissin els ex- fills.
  • Per tu sóc capaç d'aconseguir l'inassolible i així segueix creixent aquest amor inexplicable, amor insaciable i amor cap a tu,  MARE.
  • Una  mare és l'única persona capaç d'albirar les ombres  en les complexitats del seu fill  i per tant serà l'única que  l'estimarà pel que realment és i no pel miratge que els altres puguin veure.- Edithsme-
  • Tan sols hi ha una cosa eterna en aquesta vida i és l'amor d'una mare
  • Les dones més valentes que conec  són les mares perquè no sé com ho fan però aconsegueixen mantenir-se dretes encara que s'estiguin caient per dins a trossos.
  • L'únic vestit que s'emmotlla a tots els cossos és una abraçada de la mare.
  • Madurar és adonar-te'n que la teva mare no és ni una bruixa ni una fada, sinó una persona perfectament imperfecta.
  • La vida no ve amb un manual d'instruccions, ve amb una mare i aquesta fa el que pot.
  • El  bonic i el bell del meu present; l'après i per aprendre; les meves arrels i els meus somnis,  els he après de la meva mare.
  • La meva mare és una dona senzilla i és precisament això el que la fa tan gran.
  • Vaig trigar nou mesos a forjar el teu cor, si us plau, no deixis que algú vingui i el trenqui en quinze segons. –Mama-
  • Compte amb jutjar la teva mare!  La pedra que avui llances cap a ella, pot ser la mateixa amb la qual demà ensopeguis.
  • Sabies que el cos humà pot suportar quaranta-cinc unitats de dolor però que en el moment del part una dona suporta fins a 57. Això equival al dolor de 20 ossos trencats alhora. Així doncs pren consciència, estima i respecta a la teva mare perquè només ella és capaç d'aguantar tant dolor per tu.
  • Quants petons i abraçades de ta mare et perdràs per no dir-li més sovint, t'estimo? –Edithsme-



   









150 frases mare

  ---------------------------------------------------------------
70 frases d'amor  130 frases amor

     

 330 frases més boniques

440 frases més boniques 550 frases boniques 660 frases més boniques

 frases per a les dones

  

frases democracia i llibertat  770 frases més boniques

880 frases més boniques  90 frases de mort

Frases aniversari  Frases pares 

frases tristes amor  300 frases amor

400 frases amor  225 frases amics i amistat

frases positives per motivar  900 frases més boniques

250 frases dones  500 frases amor

125 frases independència, justícia i llibertat  100 frases sobre la COVID-19

100 frases esperança  Les mil frases més boniques

frases nadal i any nou 2014   frases nadal i any nou 2015

frases nadal i any nou 2016  frases nadal i any nou 2017

155 frases nadal i any 2018  100 frases nadal i any 2019

125 frases nadal i any nou 2020

  

1 comentari: