Google+ Edithsme: 150 frases tristes per a uns quants amors trencats

28/5/17

150 frases tristes per a uns quants amors trencats

  • Tu ets l'adéu que mai sabre dir.
  • A la meva pròxima borratxera algú haurà de morir; ja sigui el teu record o la meva dignitat.-El viejon de la barba-
  • Recordes quan em repeties que jo era l’amor de la teva vida? I ara em pregunto...a qui li estaràs dient en aquests moments la mateixa mentida?
  • A la nostra història li va faltar la teva valentia.
  • Amor s’escriu sense sang.
  • Ningú torna al mateix lloc sent el mateix. O som més cel o més infern però mai el que vam ser.
  • Vaig posar els teus records en remull però segueixen surant perquè l’aigua està salada, salada perquè brollen dels meus ulls llàgrimes desendreçades.-Melendi-
  • No sé si vas canviar o és que mai et vaig conèixer bé.
  • No existeix pitjor pecat que provocar llàgrimes en una cara que ens ha regalat els seus millors somriures. -Bob Marley-
  • Et desitjaria el millor però ja ho vas tenir.
  • Tranquil cor, ja t'havies trencat abans i ja havies plorat per altres comiats, i al final ... Al final novament en un futur et tornaràs a enamorar.
  • Hi ha adéus que són efímers, altres et recorden que res és etern. Hi ha adéus que trenquen el cor però que enforteixen l’ànima. L’únic cert és que amb el temps tots els adéus et fan més fort.-Edithsme-
  • Seguiràs sent la meva estrella preferida, així hagis decidit il·luminar altres cels, altres nits o altres vides.
  • Mai torna qui va marxar, encara que retorni.
  • Ja estic millor. Ara només fa mal quan respiro.
  • Cal aprendre a viure d'instants, perquè de records no es pot.-El Viejo Agrio-
  • Puta? Perquè em vas veure amb un altre? Perquè vaig trobar un nou amor, segons tu, massa d’hora? Perquè ja no et ploro nits senceres? Perquè el meu rostre torna a lluir el mateix somriure que abans de tu, i les meves galtes es tornen a enrojolar un altre cop? Perquè em veus molt feliç i això et molesta? El cert és que em vas deixar trencada però amb les ganes intactes. Torno a estimar, torno a desitjar, sóc estimada i sóc desitjada. Segueix bramant, endavant, jo seguiré ballant, somrient, saltant de felicitat amb aquest que m’ha fet puta.
  • L’amor té un límit i es diu dignitat
  • Ja has acabat d’arrossegar-te o encara et fa falta més terra?
  • Tant de bo el teu orgull t’abraci millor que jo.
  • Potser amb tu tingui química  però amb mi té història
  • Ja n’hi ha prou!, van cridar el cervell i el cor al mateix temps. Per fi estaven d’acord.
  • Res fa més mal que ser ferit per la persona que vas creure que mai et faria mal.
  • I des de la teva partida, les meves nits estan més plenes de records que d’estrelles.
  • A vegades obrir els ulls fa mal, però és un mal necessari.
  • Vés-te’n, prefereixo recordar-te a no reconèixer-te.
  • Vas ser la manera més bonica que va tenir la vida de dir-me que no es pot tenir tot.
  • Uns fumen, altres beuen, i altres s’enamoren. Cadascú es mata a la seva manera
  • Si jo sóc com vull ser i a tu no t’agrada com sóc, que et fa pensar que el problema el tinc jo?.-El Chojin-
  • Estimat estómac, perdo per les papallones. Benvolgut coixí, dispensa per les llàgrimes. Estimat cor, sento el mal que t’he fet. Benvolgut cervell, tenies raó.
  • Em sobren les ganes de demanar-te que et quedis, però no ho faré. Hi ha coses que han de néixer d’un mateix, com quedar-se i voler quedar-se.
  • Existeixen persones que no saben deixar-te anar, i altres que no saben tenir-te, però les pitjors són aquelles que no et deixen anar però que tampoc saben tenir-te.
  • T'espero quan la nit es faci dia, sospirs d'esperances ja perdudes. No crec que vinguis, ja ho sé, sé que sóc un idiota en esperar-te. Tu allà, i  jo aquí, enyorant aquells dies en què un petó va marcar el comiat, potser per a la resta de les nostres vides. És trist parlar així.-Mario Benedetti-
  • La gent sempre pensa que el més dolorós és perdre a algú a qui estimes, però la veritat és que perdre’s a un mateix en el procés d’estimar a algú, és molt pitjor.
  • De veritat que m’alegro que siguis feliç, és tan sols que em fa mal no ser jo la raó d’aquesta felicitat. -Suremite-
  • Si m’allunyo, és perquè m’estimo.-Edithsme-
  • Ni cafè ni te, el millor per mantenir-se despert és un amor no correspost.
  • Mai perdis el teu valor amb una persona que no sap el que té. Si tu saps el que vals, busca algú que et mereixi.
  • Tantes maneres d’estimar i només la que et fa mal és la que val.-Xhelazz-
  • El cor no mor quan deixa de bategar sinó quan els batecs deixen de tenir sentit.
  • No m’interessen les coses a mitges com tampoc m’interessen les persones que m’estimen a estones.-Edithsme-
  • Ningú sap el que té fins que la veu, totalment independent, molt més feliç i molt més bonica.
  • No oblidis cuidar-la per si demà en lloc de veure-la et toca imaginar-la.-Gabriel García Márquez-
  • I amb la bena dels ulls em vaig fer un llaç pels cabells. Ara estic més guapa i també menys cega.-Sara Búho-
  • Ets el clar exemple de quan un comiat es converteix en una benedicció. -Aroha Díaz-
  • Jo vull una com tu però per sempre. Amb els teus mateixos ulls i amb el teu mateix somriure però que després d'haver-me fet conèixer el cel no em deixi perdut a l'infern. -Edithsme-
  • Li va explicar els seus somnis, li va mostrar les seves debilitats, i es va entregar per complet. Li va donar tot el que era, i en el camí es va oblidar d’ella mateixa. Sens dubte aquesta va ser la seva pitjor equivocació.
  • Sempre seràs el meu record preferit, aquell que vaig tenir una estona de la meva vida i vaig adorar cada minut, aquell que em prenia el son a les nits i em deixava un somriure inigualable als matins, aquell que mai més tornaré a tenir.
  • Existeix una fina línia entre perdre l'orgull i perdre la dignitat. L'orgull es perd quan no vols perdre a algú a qui estimes. La dignitat es perd quan decideixes deixar d'estimar-te a tu mateix per estimar a qui no t'estima.-Una noche sin cafè-
  • Abans de donar-nos per vençuts vam ser eterns, i això no ho canviarà el temps.
  • Ja no et sento, ja no t'estranyo, ja no et visc, ja no et penso, ja no t'estimo... I així milers i milers de mentides més.-Ckristopher Climaco-
  • Un dia parlaré de tu, del bonic que va ser, i de quan et vaig estimar. I si em pregunten, per què es va acabar, els respondré que perquè la vida ens preparava per a alguna cosa millor.
  • A qui et tracta bé, tracta'l millor. A qui et tracti com un joc, ensenya-li com es juga.
  • La teva veritat és molt diferent de la meva. El cert és que no vas saber què fer amb tant d'amor.
  • Mai li donis el cor a aquell que tan sols busca la pell.
  • Creus que la vas veure nua perquè li vas treure la roba? Parla’m dels seus somnis, del que li fa mal al cor, de quantes vegades va plorar explicant-te alguna cosa del seu passat, o encara millor, parla’m de com li brillen els ulls quan esteu junts. Si no és així, no l’has vist mai nua del tot.
  • Queda’t amb qui sap el que té, quan et té.
  • Estimar-te va ser la més exquisida forma d’autodestrucció que he trobat mai.-Genial.Guru-
  • Sé que no sóc la dona dels teus somnis,  perquè tu mai seràs capaç de somiar tan alt.-Genial Guru-
  • Ets una dona tan completa que no mereixes que cap home t’estimi a mitges.
  • No ets tu, sóc jo però per culpa teva.-Genial.Guru-
  • I va dir el karma: estimaràs a qui no t’estima, per no haver estimat a qui et va estimar.
  • Sóc una mala dona, perquè no em deixo, perquè no em trenco, perquè m’eixugo les llàgrimes, m’acomodo l’escot i segueixo endavant. Per això sóc una mala dona, perquè no vaig néixer submisa, callada, quieta i fràgil, sinó superba i amb criteri. Perquè quan arribo em faig present i quan marxo se sent.
  • Quan deixis de buscar cossos perfectes, trobaràs cors autèntics.
  • Perquè segueixes intentant treure aigua d’un pou que ja fa molt que saps que està sec?
  • Si el que busques és l’amor, ja no viu aquí.
  • Estar sola no és dolent, el dolent és estar amb algú que et faci sentir sola. -Marilyn Monroe-
  • Et mereixes algú que sigui capaç  de discutir amb tu i després encara et miri com si fossis el millor que li ha passat al món.
  • Mai t’adaptis al que no et fa feliç.
  • Et fallen, et fa mal però després perdones. Et fallen, et fan mal i tornes a perdonar. Et fallen, et fan mal un altre cop i perdones, i així fins que un dia et fallen, i et perden.-Lavozdelmuro-
  • Si has decidit sortir de la meva vida, només et demano una cosa; una vegada te n’hagis anat i vegis que estic bé, no t’atreveixis a tornar. -Gabriel Garcia Marquez-
  • Als que juguen a perdre’t, deixa’ls guanyar.
  • Aixeca el cap, princesa, no deixis que et caigui la corona.
  • La mateixa de sempre però no la d’abans.
  • S’ha de deixar anar a qui mai va fer res per a quedar-se.
  • Millor m’estimo jo, que tu no saps.
  • Per motius de seguretat, aquest cor ha estat temporalment bloquejat.
  • No retinguis a qui s’allunya de tu, perquè així no arribarà mai qui vol apropar-se.-Carl Jung-
  • Avui somiaré amb tu. Tant de bo no l’esgarris també al somni.
  • És curiós com les persones que et fan més mal són aquelles que un dia van prometre no fer-ho.
  • No imagines el mal que fa, despertar-te i veure que ja no hi ets.-Edithsme-
  • Mai vaig deixar d’estimar-te, tan sols vaig deixar d’insistir.
  • Dispensa si no compleixo les teves expectatives però la meva prioritat és complir les meves.
  • Som de qui ens estima com som.
  • No  donis mai per fet que algú estarà per sempre al teu costat. Has de retenir-lo fort al teu costat perquè potser un dia et despertis i t’adonis que vas perdre un diamant mentre estaves massa ocupat col·leccionant pedres.
  • La qüestió no és estimar-se molt sinó estimar-se bé.-Edithsme-
  • Mai deixis de fer el que et faci feliç per fer feliç a algú altre.
  • No va ser temps perdut, va ser temps après.
  • No vas perdre a ningú, et van perdre a tu. Recorda-ho sempre.
  • La vida és com un trencaclosques, cada peça té una raó de ser i un perquè, així doncs no insisteixis a posar-les on saps que no encaixaran mai.
  • Si vas poder estimar tant a la persona equivocada, imagina quan podràs estimar a la correcta.
  • Et vaig estimar pel que eres i et vaig deixar anar pel que vas començar a ser.
  • No estic, he sortit a buscar-me.
  • Vaig passar pàgina però li vaig posar una marca per si et donava per tornar.
  • Tu vas ser un adéu d’aquells que fan retrunyir fins i tot l’ànima, d’aquells que fan vertader mal. -Edithsme-
  • I ara intenta dir que m'estimes, però aquesta vegada  sense por i sense que sembli una altra vegada mentida.-Pablo Alborán-
  • Hi ha qui estima les coses quan les perd i hi ha qui prem fort les coses per a no perdre-les.
  • De vegades fins que no obres la finestra no t’adones fins a quin punt t’estaves asfixiant.
  • Hi ha absències que representen un autèntic triomf.-Cortázar-
  • És tan bo saber a on anar com saber a on no cal tornar.
  • Fes-te un favor a tu mateixa i treu de la teva vida a qui ja fa temps que t’ha tret de la seva.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


  70 frases d'amor130 frases d'amor

300 frases amor 400 frases amor

_________________________


     

 330 frases més boniques

440 frases més boniques 550 frases boniques 660 frases més boniques

 frases per a les dones

  

frases democracia i llibertat  770 frases més boniques

880 frases més boniques  90 frases de mort

Frases aniversari  Frases pares 

frases nadal i any nou 2014   frases nadal i any nou 2015

frases nadal i any nou 2016  frases nadal i any nou 2017 

225 frases d'amics i amistat  frases positives per motivar

900 frases més boniques  155 frases Nadal i Any 2018

250 frases dones  500 frases amor

150 frases mare  frases nadal i any 2019

125 frases independència, justícia i llibertat  125 frases nadal i any nou 2020

100 frases esperança  Les mil frases més boniques

100 frases sobre la COVID-19  



  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada