Google+ Edithsme: 60 Frases per als Pares

12/3/17

60 Frases per als Pares

  • Pare, serè breu; t'estimo.
  • No tots els superherois porten capa i tenen poders. No tots els superherois poden ser com el meu pare.
  • Alguns pares estan fets "d'acer inoblidable".
  • El meu pare em va donar el millor regal que qualsevol persona podria donar-li a una altra: creia en mi.-Jim Valvano-
  • Gràcies papa per seguir espantant els meus monstres.-Edithsme-
  • Quan el teu pare intenti ensenyar-te alguna cosa, procura escoltar amb atenció perquè la vida no t'ensenyarà ni amb la mateixa paciència ni amb el mateix amor.-Edithsme-
  • De petit pensava que el meu pare era una espècie de superheroi, després vaig créixer i em vaig adonar que vertaderament ho ha sigut sempre.
  • Déu meu, si us plau, converteix-me en la persona que el meu pare creu que sóc!
  • De gran vull ser com el meu pare, perfecte malgrat totes les seves imperfeccions.-Edithsme-
  • Jo no el vaig triar com a pare, senzillament vaig tenir sort.-Edithsme-
  • Un pare és aquell que quan la vida et tomba, t'abraça ben fort.
  • Quan Déu fa fer als pares, a mi em va reservar el millor.
  • Estimat fill, abans de jutjar la meva vida o el meu caràcter, posat al meu lloc i recorre el camí que jo he recorregut, viu els meus temors, angunies, dubtes i emocions, recorre els anys que jo he recorregut i allà on jo vaig ensopegar, ensopega tu i així com jo em vaig aixecar, aixecat tu. Aleshores allà... podràs jutjar-me.
  • Feliç dia del pare. És el desig més sincer de tots els fills que dia a dia fem que la seva vida sigui un mica més complicada.
  • Un pare és aquell que et veu plorar i pregunta... A qui he de matar!
  • Quan jo tenia catorze anys, el meu pare era tan ignorant que no el podia suportar. Però quan vaig complir els vint-i-u, em semblava increïble el molt que el meu pare havia après en set anys. - Mark Twain-
  • Tenir fills no et converteix en pare, de la mateixa manera què tenir un piano no et fa pianista.
  • Pares bons n'hi ha molts però bons pares, pocs. Gràcies pare per ser les dues coses.
  • No importa qui va ser el meu pare, el que interessa és qui recordo que era. - Anne Sexton-
  • Hi ha un moment en què has d'explicar als teus fills per què neixen i és meravellós si llavors saps la raó. - Hazel Scott-
  • Un pare és una combinació estranya de raó i sentiment.
  • Pare, quatre lletres que són massa poques per a un home tan gran.
  • Jo sempre penso en tu pare, el meu vell inoblidable, i avui et dic t'estimo, gràcies per ser el meu pare. Et recordo de nen quan et veia gegant i avui que sóc adult et veig encara més gran, per això avui et dic: t'estimo pare ... Abans que sigui massa tard!!!
  • És un bon tipus el meu vell. El meu, estimat vell que ja camina talòs; com perdonant el vent. Sempre ha tingut els ulls bons i una figura pesada però l'edat li ha caigut a sobre sense carnaval ni comparsa i ara jo tinc els anys nous i ell s'ha quedat amb els vells. Vell meu, estimat, jo sóc la teva sang el meu vell. Jo, sóc ara el teu silenci i el teu temps.-Piero (adaptació)-
  • El meu primer amor sempre serà el meu pare.
  • El meu pare és l'únic príncep blau que conec que sé del cert que mai es convertirà en gripau.-Edithsme-
  • Si després d'aquesta vida tornes a néixer, tan sols una única cosa li demanaria al cel, que el meu pare tornés a ser el meu pare.
  • Un pare és aquell que sovint no sap com ajudar-te en els teus pitjors moments però es queda al teu costat i aguanta el que sia amb la voluntat fèrria d'estar allà per si el necessites.
  • Un pare és vertaderament ric, quan els seus fills corren als seus braços encara que les seves mans estiguin buides.-Minglano-
  • Estimo al meu pare, no pel que ha fet per mi, que és molt, sinó pel que m'ha ensenyat a fer per mi mateixa. Gràcies pare.
  • Els pares són aquelles estranyes persones que t'accepten tot i els trossos que et falten.-edithsme-
  • Un pare perfecte? No, no el tinc. El que jo tinc és un pare vertader.
  • Bon dia, amb la fàbrica de millors pares? Sí, en què puc ajudar-lo? Tan sols trucava per avisar que em van donar el millor!
  • Un pare és la crossa en la qual ens recolzem quan tota la resta ens venteja.-Edithsme-
  • Pare, per què el cel és tan blau? Perquè per fer-te feliç petita, em vaig empassar tots els núvols negres.
  • Algunes vegades ens troben enmig del no-res; i sovint enmig del no-res, apareix el nostre pare, per indicar-nos el camí.
  • Un aplaudiment per al meu pare, per aguantar-me tantes coses!
  • Tot arriba, tot passa i tot canvia, excepte el meu pare que roman sempre amb mi, preparat per enganxar-me els trossos quan em cauen.-Edithsme-
  • És bo adonar-se que cada persona que coneixes té un paper diferent en la teva vida. Alguns et posen a prova, i altres t'estimen tal com ets. Uns t'utilitzen per als seus propis fins i altres t'ensenyen magistralment però els realment importants, els que vertaderament importen, són aquells que amb la seva actitud són capaços de treure't el millor de tu mateix. Són aquelles persones poc comuns i extraordinàries que deixen empremtes en la teva vida i et recorden que en aquest maleit món, àdhuc existeix esperança i que val la pena viure. Gràcies pare per ser un d'ells.
  • Mai deixis de mirar-te com el teu pare et mira.
  • El meu pare em va fer tal com sóc, així que qualsevol queixa... parleu amb ell.
  • Si jo pogués donar-te una única cosa en aquesta vida, et donaria l'habilitat de veure't a tu mateix, pare, a través dels meus ulls només llavors t'adonaries de l'especial que ets per a mi i de com t'estimo.
  • Sempre he cregut que les mans del meu pare són com les arrels dels arbres, que els aguanten fort i els fan créixer drets.
  • Quan finalment un home s'adona que potser el seu pare tenia raó, normalment ja té un fill que pensa que ell està equivocat.- Charles Wadsworth-
  • Vés amb compte fill per on trepitges. Vés amb compte tu, pare, recorda que jo segueixo les teves passes.
  • Gràcies vell, per ser de vegades la xarxa i també el paraigua, per ensenyar-me a volar i també a enlairar-me. Per ser company i no jutjar-me, tot i les ganes. Per abraçar-me amb dolçor i després empènyer-me a ser fort. Gràcies pare, per ser-hi sempre. -Edithsme-
  • Ensenyaràs a volar, però no volaran el teu vol. Ensenyaràs a somiar, però no somiaran el teu somni. Ensenyaràs a viure, però no viuran la teva vida. No obstant això ... En cada vol, en cada vida, a cada somni, perdurarà sempre l'empremta del camí ensenyat.- Mare Teresa De Calcuta-
  • Gràcies pare, per no esperar que fos com tu, ni que fos allò que tu haguessis volgut ser, sinó per deixar-me senzillament ser jo mateix.-Edithsme-
  • El meu pare s'asseca el plor, i calla el seu dolor, i només en el deure dels seus ulls fixos, recull espines i vessa flors sobre el camí que va traçar als seus fills. -Joan de Déu Peza-
  • Quina falta fan de vegades els pares en tots els passos que dónes, i és per això que no pots arribar una altra vegada tard per dir-li t'estimo.
  • Un pare no és aquell que et dóna la vida, això seria massa fàcil. Un pare és aquell que et dóna l'ànima.
  • Un brindis per a tots aquells pares que accepten els fills d'altres i s'encarreguen de donar-los tot el seu amor com si foren sang de la seva pròpia sang.
  • Papa, no canviïs mai. M'agrades així, tal com ets i no et voldria d'altra manera. T'estimo.
  • El cor del meu pare és molt gran. Ell diu que és perquè jo estic a dins.

_________________________

70 frases d'amor  130 frases amor


     

 330 frases més boniques

440 frases més boniques 550 frases boniques 660 frases més boniques

 frases per a les dones

  

frases democracia i llibertat  770 frases més boniques

880 frases més boniques  90 frases de mort

Frases aniversari  Frases pares 

frases tristes amor  300 frases amor

400 frases amor  225 frases amics i amistat

frases positives per motivar  900 frases més boniques

250 frases dones  500 frases amor

150 frases mare  125 frases independència, justícia i llibertat

100 frases esperança  Les mil frases més boniques

100 frases sobre la COVID-19


frases nadal i any nou 2014   frases nadal i any nou 2015

frases nadal i any nou 2016  frases nadal i any nou 2017

155 frases nadal i any 2018  100 frases nadal i any 2019

125 frases nadal i any nou 2020


  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada