Google+ Edithsme: 70 frases d'amor i 5 Poemes per dir t'estimo

5/4/13

70 frases d'amor i 5 Poemes per dir t'estimo

  • El principi de l'amor és deixar que aquells que coneixem siguin ells mateixos, i no tractar de canviar-los, segons les nostres necessitats, perquè llavors només estimarem en ells, el reflex de nosaltres mateixos. 
  • T'estimo no només per com ets, sinó per com sóc jo quan estic amb tu.
  • T'estimo sense saber com, ni quan, ni des d'on. T'estimo. Directament, sense problemes, ni orgull. Així t'estimo perquè no sé estimar d'una altra manera sinó així, d'aquesta manera, en què no sóc ni tampoc tu ets. Tan a prop que la teva mà sobre el meu pit és meva. Tan a prop que es tanquen els teus ulls amb el meu somni.  -P. Neruda- 
  • No em preguntis perquè t'estimo, hauria d'explicar-te perquè estic viu.
  • Amor era només una paraula buida fins que vas arribar tu i la vas omplir de significat.
  • L'amor no és trobar algú amb qui viure sinó algú sense el qual no es pot viure. 
  • Fes-me un favor. No surtis de la meva vida. 
  • Un aprèn a estimar, no quan troba la persona perfecta, si no quan aprèn a creure en la perfecció d'una persona imperfecta. -Edithsme-
  • Sabràs que estàs enamorat quan el que vius és millor que el que somies. 
  • L'amor no es busca, ens troba. -Puralokurahh- 
  • La mesura de l'amor és estimar sense mesura. -Sant Agustí- 
  • A qui estimes dóna-li ales per volar, arrels per tornar ... i motius per quedar-se! - Dalai lama- 
  • Tot el que jo entenc, ho puc entendre perquè tinc amor. - Lev Tolstoi- 
  • Un cor no es jutja per quant estima, si no per quant és estimat pels altres. 
  • Si estimes alguna cosa, deixa-la marxar lliure. Si no torna, mai et va estimar i si torna, estima-la per sempre. -Doug Horton- 
  • Estima i fes el que vulguis. Si calles, callaràs amb amor; si crides, cridaràs amb amor; si perdones, perdonaràs amb amor. Si tens l'amor ben arrelat en tu, cap altra cosa excepte l'amor serà el teu fruit. -Tacit- 
  • L'amor no té cura, però és l'única medicina per a tots els mals. -Leonard Cohen- 
  • On hi ha un gran amor, sempre es produeixen miracles. -Willa Cather- 
  • Un aplaudiment per l'home que diu, no en necessito cap mes. Ella ho té tot. 
  • T'estimo sense explicacions i sense motius perquè quan estem junts puc ser jo mateixa. -Edithsme-
  • T'estimo perquè no necessito més raons per estimar-te. Sense condicions, sense afegits i sense promeses. Sense esquerdes ni escletxes T'estimo tal com ets. Així és com t'estimo. -Edithsme-
  • De totes les teves mentides, “T'estimo” va ser la meva preferida. 
  • Totes les històries d'amor són boniques però la nostra és la meva preferida. 
  • Estima'm quan menys m'ho mereixi perquè serà quan més ho necessiti. 
  • L'amor no és trobar algú amb qui viure sinó algú sense el qual no es pot viure. 
  • Existeixen amors sense orgull que viuen de perdre la dignitat. 
  • Si estimes algú deixa'l lliure, si torna és perquè és teu, si no, mai ho va ser. 
  • Existeixen amors com el teu que fan mal quan hi són però també quan no hi són. 
  • Abans de tu no hi havia amor, no existien els sentiments, no m'il·lusionava la il·lusió. Abans de tu no hi havia res. Ara ho tinc tot. 
  • Tu ets la part que em faltava per sentir-me del tot complet. 
  • El temps és massa lent per a aquells que esperen.... massa ràpid per a aquells que temen... massa llarg per a aquells que pateixen... massa curt per a aquells que celebren... però per a aquells que estimen, el temps és etern. -Henry van Dyke- 
  • No perdis per error a qui t'estima i per error no estimis a qui no l'importes. 
  • Quan et miro als ulls sé perquè m'agrades però quan sento la teva mirada perdre's en la meva sé perquè t'estimo amb tot l'anima. 
  • L'amor en matemàtica és un problema. En història, una guerra. En química, una reacció i en un dibuix, un cor. 
  • T'estimo per ser el principal motiu del meu constant somriure. Per ser part d'aquesta cosa estranya anomenada la meva vida. Per ajudar-me a aixecar quan caic i abraçar-me quan ho aconsegueixo. T'estimo per tot això i per moltes altres raons. -Edithsme-
  • Perquè serà que em ve tot l'amor de cop quan em sento trist i et sento llunyana. -P. Neruda- 
  • Gràcies per estimar-me i ser els meus ulls quan estava cec. -Bon Jovi- 
  • En qüestions d'amor, m'ajusto a la vida, però entenc que la vida no és justa. Qui m'agrada no m'estima i qui m'estima no m'agrada. 
  • Sento molt no entendre per què sento el que sento. M'agradaria entendre-ho i poder dir t'estimo. 
  • He estimat fins a la bogeria perquè aquesta bogeria és per a mi l'única manera sensata d'estimar. - F. Saganb- 
  • Sempre hi ha una mica de bogeria en l'amor, però sempre hi ha una poca de raó en la bogeria. -Friedrich Nietzsche- 
  • El temps és massa lent per a aquells que esperen.... massa ràpid per a aquells que temen... massa llarg per a aquells que pateixen... massa curt per a aquells que celebren... però per a aquells que estimen, el temps és etern. -Henry van Dyke- 
  • No ser estimats és una simple desventura. La veritable desgràcia és no estimar. -Albert Camus- 
  • La mesura de l'amor és estimar sense mesura. -Sant Agustí- 
  • No pots aconseguir la felicitat sent l'ombra d'algú. L'amor veritable neix de la llum. -Dalai Lama- 
  • No voldria arribar tard per dir-te, t'estimo. 
  • Sigui quina sigui la pregunta, amor és la resposta. -Wayne Dyer- 
  • L'amor és l'única cosa que creix quan es reparteix. -Saint-Exupéry- 
  • El dia que tu no cremis d'amor, molts moriran de fred. - F. Mauriac – 
  • Conservar alguna cosa que m'ajudi a recordar-te seria admetre que et puc oblidar. -William Shakespeare- 
  • L'amor veritable no té un final feliç, simplement no té final. 
  • Mai estimis a mitges, perquè t'estimaran d'igual manera. 
  • T'estimo. T'estimo com mai he estimat a ningú. I és per això que avui, i per tu, vesteixo les meves llàgrimes amb un somriure. 
  • No m'has de prometre la lluna. En tinc prou amb què t'asseguis amb mi a mirar-la. 
  • Si un dia has de triar entre el món i l'amor, recorda que si tries el món et quedaràs sense amor, però si tries l'amor, amb ell conquistaràs el món. - Einstein- 
  • Vesteix-me d'amor que estic nua. -Gioconda Belli- 
  • El contrari de l'amor no és l'odi sinó la indiferència. 
  • Qui estima massa no perdona amb facilitat. -Paul Claudel- 
  • Quan no s'estima molt, no s'estima prou. - Alfred Tennyson- 
  • Estimar per força no val res, igual que la força sense amor. - Albert Einstein- 
  • No ser res i no estimar res és el mateix. -L.F. Feuerbach- 
  • Despertar a l'alba amb el cor al costat i donar gràcies per tenir un nou dia per estimar. Això és amor. -Khalil Gibran- 
  • La veritable màgia del primer amor és l'absoluta ignorància que alguna vegada ha d'acabar. -Benjamin Disraeli- 
  • No sabràs tot el que valc fins que no pugui ser al teu costat tot el que sóc. -Gregorio Marañón- 
  • Com més nu està l'amor, menys fred té. -John Owen- 
  • Per què tens por a estimar-me si la meva única por és que tu no m'estimis a mi? Creus que puc fer-te mal i no t'adones que el meu dolor resideix precisament en el teu patiment. 
  • Estima'm quan menys m'ho mereixi perquè serà quan més ho necessiti. - Dr. Jeckyll- 
  • En un petó, sabràs tot el que he callat. -Pablo Neruda-

Bocins de silenci


Amor particular
                 





----------------------------------------------------------------

    400 frases amor
 







XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  

     

 330 frases més boniques

440 frases més boniques 550 frases boniques 660 frases més boniques

 frases per a les dones

  

frases democracia i llibertat  770 frases més boniques

880 frases més boniques  90 frases de mort

Frases aniversari  Frases pares 

frases tristes amor  300 frases amor

400 frases amor  225 frases amics i amistat

frases positives per motivar  900 frases més boniques

250 frases dones  500 frases amor

150 frases mare  125 frases independència, justícia i llibertat 

100 frases esperança  Les mil frases més boniques

100 frases sobre la COVID-19

  

   



frases nadal i any nou 2014   frases nadal i any nou 2015

frases nadal i any nou 2016  frases nadal i any nou 2017

155 frases nadal i any 2018  100 frases nadal i any 2019

125 frases nadal i any nou 2020  


  


23 comentaris:

  1. Mencanta, sensillament perfectes per a gent enamorada!!!! *___*

    ResponElimina
  2. doncs si ^_^ a mi també m'encanten!

    ResponElimina
  3. Molt bones frases d'amor!! M'han encantat, de veritat. Segueix així!!! Tothom hauria de llegir-les.

    També he trobat bones frases d'amor (encara que siguin en castellà) a: http://www.frasesgo.com/frases-de-amor.html

    Salutacions!

    ResponElimina
  4. M'ha encantat. Una abraçada!

    ResponElimina
  5. Haha. A mi també m'agrada molt. Seguiu així!! :3

    ResponElimina
  6. oooh que boniques *-* m'encanten! i a més perquè estan en català ||*||

    ResponElimina
  7. molt boniques, no saps quina triar per poderles possar en llocs importants ¡¡¡¡

    ResponElimina
  8. Estic enamorada pero en fa por di-li te estimo y em pregunto sempre coses com: Le agradare també a ell? I si em diu k no respogeume dieume un consell siusplau gracies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Saps on van les paraules mai dites? Aquelles que vols dir i no dius per por? Doncs el cert és que se'ns acumulen a l'anima i l'omplen de crits i de negror. Es transformen en insomni, nostàlgia , tristesa i frustració. Recorda que les paraules mai dites són eternes i mai no moren, si de cas són elles les que ens maten poc a poc.

      Elimina
  9. Penis Ventura19/3/14 17:29

    En la meva humil opinió, jo trobo que el més encertat seria dansar per al vailet en qüestió, no fos cas que li atregui una altra fèmina.

    ResponElimina
  10. No sé si creus que mereix ser incorporat als altres, és fet amb el cor; et felicito pel teu bloc.

    Tendresa d'amor

    No has vingut amor, i me'n delia
    Com els arbres el primer rebrot,
    Com l’estel la llum de la celístia,
    Com la terra l'escalfor del sol.

    No has vingut amor, i me’n delia
    com desitja el riu fondre’s al mar,
    com les fulles el bressol de l’aire,
    com les boires el fons de les valls.

    T’espero avui, amor, tothora és bona.
    quan l’aurora es tenyeixi de roig,
    quan la lluna s’amagui entre els núvols,
    quan els arbres s’omplin de color.

    Trobaràs la porta ben oberta,
    la casa plena de flors per tot,
    i serà com tendra melodia
    cantada a dues veus, entre tots dos.

    novembre 2012

    ResponElimina
    Respostes
    1. I jo et felicito a tu per la manera com escrius

      Elimina
  11. que xulis tots...!!!!!

    ResponElimina
  12. N'hi ha una que l'he escrit jo.. i tot i que potser no és tan maca, la deixo per aquí:)
    "Has aconseguit donar forma a una paraula abstracta, amor."
    Moltes gràcies i segueix així!!!

    ResponElimina
  13. anna-historias.blogspot.com .

    Et deixo el meu blog de poesia per que em digis que et sembla gracies

    ResponElimina
  14. Una passada! Feliç dia dels enamorats!

    ResponElimina
  15. una cosa podrieu fica el autor esque una amiga i jo estem fent un treball de poemes i em agafat un poema però necessitem l'autor

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si especifiques quin es el poema podre fer-ho

      Elimina
  16. Res val tant com un instant d'amor

    ResponElimina